אנשים רבים רוצים לקרוא ספרים אך מתלוננים שאין להם זמן לקרוא ספר. ובכן, אנו בהחלט חיים בעידן בו כל הדברים קורים מהר ואנחנו צריכים להיות בהרבה מקומות בו זמנית. כיום ניתן לראות אינספור אנשים שמטפלים בעשרות רבות של מטלות במהלך היום, כאשר רוב המטלות הן כלל לא במקום הפיזי שבו הם נמצאים. המוח כבר מלא במחשבות, הגוף והראש מלאים בתעסוקה ואין פניות לא פיזית ולא נפשית לקרוא ספר.

כיצד נפתור זאת בקלות?

ישנן מספר דרכים להכריח את עצמנו לקרוא ספר גם כשאנחנו חושבים שאין לנו את הזמן לכך. ראשית דעו כי ברגע שאתם מתחילים לקרוא אתם כבר תיכנסו לעניינים של תוכן הקריאה ויהיה לכם קל יותר להמשיך לקרוא, כך שקריאת ספר מתחילה קודם כל בהחלטה של הרגע.

רבע שעה לפני השינה:

הקצו לעצמכם 15 דקות של זמן לעצמכם ולקריאת ספר לפני השינה. נכון שזהו הזמן שבו אתם אולי הכי עייפים במהלך היום ויש סכנה שהספר ייפול על ראשכם אם אתם קוראים אותו בשכיבה כשהוא מעליכם, אולם אלה יכולים להיות גם 15 דקות הכי שקטות שלכם במהלך היום בו כולם כבר בטוחים שהלכתם לישון, אף אחד לא מחפש אתכם ואתם יכולים לשבת בנחת ולקרוא מעט בספר. 15 דקות ביום הן בערך 8 שעות קריאה בחודש. זמן קריאה שלא היה לכם קודם לכן.

נצלו זמן אבוד:

לכל אחד יש זמן אבוד במהלך היום. בין אם מדובר בהמתנה בתור מסוים, בנסיעה ברכב או באוטובוס ובמקרים רבים אחרים. קחו אתכם ספר וקראו בכל פעם שאפשר, עוד עמוד, עוד שניים – ככה תתקדמו. אם לא נוח לכם לסחוב אתכם ספר הרי שתוכלו לקרוא היום ספרים דיגיטליים דרך הסמארטפון.

לפחות פעם בשבוע:

החליטו שאתם מקצים לעצמכם לפחות פעם בשבוע של כמה שעות שקט שבהם אתם קוראים ספר ומתחברים לעלילה. אם אין לכם את הזמן להקדיש מעט ממנו בכל יום אז שיהיה לכל הפחות יום אחד מרוכז במהלך השבוע שבו יעזבו אתכם בשקט ותוכלו לשבת לקרוא.

הפכו את זה למקור הכנסה:

אם אתם רוצים להיות בטוחים שתתמידו בקריאת ספרים תוכלו להפוך את זה לכסף. הפכו את הידע שצברתם למקור הכנסה וכך תהיו בטוחים שהזמן שאתם מקדישים לקריאת הספרים לא הולך לפח. אם תצליחו להפוך את הידע שלכם לעסק שמזרים כסף תרוויחו עוד זמן רב לקריאת ספרים.

 

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here