קרדיט pixabay

איך עושים טאי דאי מהיר?

בשנה האחרונה חזר לאופנה טרנד צביעת הבדים בסגנון פסיכודלי הטאי דאי. את סגנון האופנה הזה היה ניתן לראות בשנות ה 60 וכעת הוא חזר למחוזותינו. מדובר בתהליך לא מסובך, היכול לשנות ולשדרג כל חולצה או שמלה למוצר שונה ממה שהיה. הצורות והצבעים מתקבלים לפי צורת הקיפול והסיבוב של הבד לפני שאנו צובעים אותו. היתרון הנוסף של הטאי דאי הוא, שניתן את אותה חולצה לשנות כמה פעמים. כל פעם לצבוע מחדש, ובלי כל עלות ליצור קולקציה. הדבר משמש גם לבדים אשר הוכתמו ואין באפשרותכם להסיר את הכתמים, כך לא תצטרכו לוותר על הבגד, רק תחדשו אותו.

אז איך עושים זאת? עליכם לבחור בגד או בד, לא רק חולצות אלא כל סוג של בגד, בחרו צבע המיועד לצביעה, גומיות, גיגית מים וזהו.  מכניסים את הבד לתוך הגיגית עם המים וגל גלו אותו בדומה לגלגול ספירלה. הוציאו אותו וסגרו באמצעות גומיות בצורת הספירלה, וזאת כדי שיישאר מגולגל, ניתן לצבוע כל חלק בצבע אחר,שתאהבו. לאחר הסיום יש להשאיר ליבוש כ 18 עד 24 שעות בשקית. בתום הזמן שטפו את הבגד להוציא שאריות צבע, במים חמים, הורידו כמובן את הגומיות וודאו שאחרי השטיפות המים נקיים. שטיפה אחרונה נעשית במכונת כביסה במים קרים בלבד.

שיטה נוספת וקלה, במידה ויש לכם בגד צבעוני, שפכו עליו כמה טיפות מלבין, גלגלו השאירו כמה דקות,  ושטפו היטב עד שהחומר יוצא. לאחר מכן כבסו במכונה במים קרים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here