איך עושים רפלקסולוגיה?
pixabaye

הרגע השתתפנו בסעודת ערב פסח, והנה מתקרבת לה סעודת החג השני. לאורך ימי האביב שטופי השמש, נדמה כי המפגשים המשפחתיים עושים את שלהם – ומשפיעים על מצב רוחנו. עם זאת, כדי להשיב לגוף ולנפש שלנו את האיזון העדין, מומלץ להתעניין בפעולה הבאה: רפלקסולוגיה. לא, אנחנו לא מגיעים עם רשימה של מזונות אסורים, תאכל ואל תאכל, תתאמן ותסבול. חס וחלילה! אנחנו כאן כדי להציע לכם את הפתרונות המהנים, הטבעיים והזמינים העומדים בפניכם בהינף אצבע (או כף רגל). אז, רוצים לדעת עוד על רפלקסולוגיה ואיך עושים אותה? הגעתם למקום הנכון!

 

למצוא את האיזון בין גוף לנפש

לפני שניכנס לעובי הקורה ונסביר כיצד מבצעים רפלקסולוגיה כהלכה, נסביר בקצרה את מקור התופעה. בדומה לשיטות מומלצות אחרות בתחום הרפואה המשלימה, גם רפלקסולוגיה מגיעה מהמזרח הרחוק. עם זאת, רק בתחילתה של המאה ה-20, נכנסה בסערה לחיי המערב שיטה זו – ושינתה את חיינו לעד.

למעשה, היה זה רופא אמריקאי שלקח את הטוב מכל העולמות והגיע להבנה חשובה: כי לחיצה מדויקת על כפות הרגליים תעניק למטופל את הרוגע והשלווה. מעבר לכך, היא תעניק את ההקלה והמזור לכאבים שלנו. מאז ועד היום, רבים ברחבי העולם, ובישראל בפרט, קובעים תור ומבקשים למצוא את הפתרון הטבעי לחוסר האיזון בחייהם – בצדק!

כמו כן, כאשר אנו מדברים על ביצוע מלאכת הרפלקסולוגיה, הכוונה היא להרבה מעבר ללחיצה על נקודות בכף רגל ימין ושמאל. למעשה, מדובר בפתרון עוצמתי המרגיע את מערכת העצבים שלנו. כמו כן, בזכות המגע בנקודה הרלוונטית, ניתן אף לסייע למערכת האנדוקרינית, להקל על כאבים ברחבי הגוף וכן הלאה וקצרה היריעה מלהכיל.

 

ללחוץ על כל הנקודות הנכונות – בזכות הרפלקסולוגיה

למי מיועדת רפלקסולוגיה? שאלתם את שאלת המאה! צעירים ומבוגרים כאחד הסובלים מעייפות, חוסר אנרגיה, מתח לצד הביטויים הפיזיים שלו, מיגרנות, כאבים בשרירים, בעיות במערכת העיכול, פעילות הורמונלית לא יציבה ועוד.

בהתאם, אם אתם מעוניינים לברך את האביב לשלום, לחייך ללא הפסקה ולשמור על רוגע גם כאשר הדודה והסבתא נכנסות לכם לקרביים ושואלות את השאלות הקשות, מומלץ להזמין בהקדם תור לרפלקסולוגיה.

הטיפול המרגיע עצמו מתבצע בשכיבה. כלומר, המטופל נמצא על מיטת הטיפולים במצב מאוזן, כאשר כפות רגליו חשופות. כמו כן, המטפל באמצעות רפלקסולוגיה ישתמש בשמנים ריחניים נעימים למגע, יתחיל במשימה וילחץ על כל הנקודות הנכונות. כל זאת, כאשר משך הטיפול לרוב לא יעלה על שעה. בסיומו של הטיפול, תרגישו רגועים, שמחים וייתכן אף תתגעגעו לסיפורי הדודה והדוד (טוב, אולי לא צריך להגזים…).

 

של נעליך מעל רגליך

בבוא החגים, אנו ניצבים בפני תקופה מרגשת מאלה בתקווה לעתיד חדש. במקביל לכך, אנו נתונים ללחצים מצד קרובי המשפחה. עם זאת, ובסיום קריאת הכתבה נראה שברור כבר לכולם: כדי להירגע, כל שצריך לעשות הוא לעשות רפלקסולוגיה.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here