איך צובעים בית לבד?
FREEPIK

עונת האביב מביאה איתה משב רוח רענן של שינוי באוויר. וברגעים שהשמש מחממת את העצמות, רבים עשויים למצוא את עצמם כמהים לשינוי בבית. אז אם גם אתם עדיין לא מוכנים לשיפוץ רציני אבל עדיין רוצים שינוי שיהפוך את הבית שלכם לנעים הרבה יותר, תוכלו לנסות את ידכם בצביעת הבית.

מפשילים שרוולים ומתחילים לעבוד

בין אם עברתם לדירה חדשה והקירות מפחידים אתכם או שפשוט הגיע הזמן להביא לשינוי האווירה בבית לזו שתמיד חלמתם עליה, הרי שתוכלו להביא את השינוי הרצוי בכוחות עצמכם. רגע לפני שאתם מתחילים לצבוע, עברו על הטיפים הבאים ותוכלו להבטיח כי עבודת הצביעה תתבצע ביעילות המקסימלית ותביא לתוצאות המרשימות ביותר.

  • בוחרים את הצבע הנכון – קיימים סוגים שונים צבע – על כן חשוב להתאים את סוג הצבע לחדר אותו אתם צובעים ולתוצאה הסופית המבוקשת.
  • מכינים את השטח – עוד לפני שמתחילים את עבודת הצביעה בפועל, חשוב להכין את המשטח לפעולה זו. התחילו במילוי סדקים וחורים, שיוף וניקיון של הקיר. שלב זה עשוי להיות מאתגר ומעייף אך הוא חיוני לשם עבודת צביעה מוצלחת.
  • שומרים על ניקיון – בכדי לשמור על ניקיון האזורים שאינם אמורים להיצבע, מומלץ יהיה לכסות את האזורים הללו בעזרת מסקנטייפ. אותו ניתן יהיה להסיר לאחר ייבוש מלא של הצבע, לפחות 24 שעות אחרי. מעבר לכך, הקפידו להרחיק פריטי ריהוט או לכבות אותם עם עיתונים, יריעות ניילון או סדין גדול שלא אכפת לכם אם יתלכלך.
  • צובעים בבוקר – עדיף להתחיל את צביעת הקירות בשעות הבוקר. התאורה טובה יותר בשעות הללו, ובשעות הללו הטמפרטורה גבוהה יותר ולכך הצבע יימרח בצורה טובה יותר וייצמד לקיר היטב.
  • מתחילים מלמעלה – אם אתם רוצים לצבוע גם את התקרה, התחילו ממנה. כך שבהמשך הצביעה, הקירות יתלכלכו פחות והעבודה כולה תהיה נקייה יותר.
  • עובדים נכון עם הרולר – חשוב לציין כי עבודה נכונה עם הרולר, תוכל למנוע את היווצרותם של סימני חפיפה על הקיר. התחילו בפינה וגללו את הרולר על למטה, וודאו כי הרולר לא מתייבש, הקפידו לטבול אותו בצבע לעיתים קרובות.
  • עושים הפסקה בין השכבות – חשוב לציין כי צביעה איכותית תכלול שתי שכבות של צבע. אך חשוב לוודא כי השכבה הראשונה התייבשה היטב לפני שמתחילים לעבוד על השכבה השנייה. הכינו כוס קפה, שבו לשיחת טלפון שדחיתם זמן רב והמתינו לייבוש מלא. לאחר הייבוש של השכבה השנייה, בחנו את הקיר ובדקו האם יש צורך בשכבת צבע שלישית.

זוכים בבית החלומות בקלי קלות!

לפעמים, שכבת טבע חדשה תוכל לשנות לחלוטין את המראה של הבית. אל תתעצלו בבחירת הצבעים ותנו יד חופשית לדמיון. התייעצו עם חברים ומשפחה ובהינתן האפשרות, גם עם מעצבת פנים אשר תמליץ על גוונים מיוחדים שיתאימו לחדרים השונים בצורה מושלמת.

גם במידה והחלטת בסופו של יום כי המשימה מורכבת מידי ואין אתם רוצים להתמודד עם כל ההתעסקות עם הצבע, דעו כי חברות שיפוצים רבות יכולות לסייע בצביעת הבתים בצורה מקצועית ולספק את התוצאה האיכותית מכל.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here