כרטיסי אשראי – הדרך החכמה לשלם על קניות באינטרנט
מקור: depositphotos

קניות ומהפיכת האינטרנט

העולם שלנו בעשרים שנים האחרונות הפך לגלובלי. עידן הטכנולוגיה והאינטרנט הכניסו מהפיכה לחיינו וכיום למעשה אנשים רבים בוחרים לקנות מוצרים דרך האינטרנט מכל מקום בעולם. איננו חייבים להסתפק בחנויות המקומיות וללכת לקנות עם כסף מזומן, כיום שוק המוצרים הוא שוק של שפע והכל ניתן למצוא בחנויות האינטרנטיות ובמגוון רחב מאוד, כך שלכל מוצר יש מספר מקומות אשר מוכר אותו במחירים שונים ואנו יכולים לבחור היכן הכי משתלם לנו לקנות.
אם תסתכלו היום בדואר ישראל או במרכזים אשר מקבלים דואר מחו"ל תשימו לב שהרוב המוחלט הוא מוצרים שהוזמנו דרך האינטרנט ממקומות שונים בעולם.

מהן צורות התשלום כיום בחנויות האינטרנטיות?

עם התפתחות הקניות באינטרנט התפתח תחום נוסף של צורות התשלום באינטרנט. כיום יש מגוון אפשרויות תשלום. הראשונה והמקובלת ביותר היא באמצעות כרטיסי אשראי בינלאומיים. אלו למעשה אותם כרטיסי אשראי שאנו מבצעים בהם את הקניות שלנו גם בארץ.
אפשרות נוספת היא דרך פייפאל. פייפאל היא חברה למסחר אלקטרוני אשר דרכה ניתן להעביר כספים ולבצע תשלומים באינטרנט ברחבי העולם.

אפשרות נוספת היא תשלום עבור קניות באינטרנט דרך כרטיס אשראי נטען. זהו כרטיס אשראי שאינו מזוהה וקשור לחשבון הבנק הפרטי שלכם וניתן להטעין בו כסף אשר מיועד אך ורק לקניות באינטרנט. כיום אלו למעשה הדרכים המקובלות ביותר לקניות באינטרנט בחו"ל או בארץ.

תשלום באמצעות כרטיסי אשראי הוא התשלום הרווח כיום

כרטיסי אשראי נשארו כאופציה הכי פופלארית לתשלום עבור קניות באינטרנט. למרות שקמו חברות רבות הדומות לשירותיהם של פייפאל, עדיין רובנו אוהבים את הדרך הישנה והטובה של תשלום בכרטיסי אשראי. כיום יש כרטיסי אשראי מכל מיני סוגים. כאלו אשר שייכים לבנק, כרטיסי אשראי חוץ בנקאיים והכרטיסים הנטענים. כל אחד בוחר מה כרטיס האשראי אשר איתו הוא יבצע את הקניות של באינטרנט, אך אין ספק שזו הדרך הכי נפוצה כיום לתשלום עבור הקניות שלכם.

למה תשלום בכרטיסי אשראי הוא דרך חכמה לשלם בה עבור קניות באינטרנט?

חברות האשראי כיום הבינו את הצורך של הצרכנים הישראלים לקנות בכרטיסי האשראי אשר זמינים הרבה יותר מלפתוח חשבונות נוספים בחברות סליקה שונות. כאשר אתם משלמים בכרטיסי אשראי אתם עובדים מול חברה אחת ולא מול חברה לשירותי סליקה בנוסף. כמו כן, חברות האשראי כיום לא יגבו מכם עמלה גבוהה, להפך, הרבה מהן מציעות הטבות שונות ומגוונות לאותם לקוחות שעושים קניות רבות באינטרנט.

כמו כן, כיום חלק מחברות האשראי מציעות ללקוחותיהם שירות ייעודי לשיפור רמת האבטחה של הכרטיס בעת רכישות באינטרנט, כך שכל רכישה שביצעתם צריכה להיות מאושרת על ידי בעל הכרטיס. חברות האשראי הן כיום הגורם המאובטח ביותר בשמירה על הפרטים שלכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here