ניקוי טבעת אירוסין
קרדיט: freepik

אין דבר מרגש יותר מלקבל טבעת אירוסין מדהימה ויוקרתית מבן הזוג שלך במסגרת הצעת נישואין מרגשת מאין כמותה. חשוב שתדעי, אם קיבלת טבעת אירוסין שעונה לטעמך ולרצונך בהצעת הנישואין, כנראה שבן הזוג שלך השקיע רבות בכדי לברר איזו טבעת אירוסין תתאים לך ביותר, תרגש אותך ותשמח אותך וכל כך מגיעה לו הערכה רבה. על מנת לשמר את המראה הנקי, היוקרתי והנוצץ של טבעת האירוסין שלך לאורך הזמן, כדאי מאוד שתקראי את הטיפים הבאים שיסייעו לך להנות מטבעת בעלת מראה מדהים ולא משנה כמה זמן יעבור מרגע רכישת הטבעת.

כיצד מנקים טבעת אירוסין משובצת ביהלומים

אם קיבלת כאמור טבעת אירוסין משובצת ביהלומים, חשוב מאוד שתשמרי עליה נקיה ונוצצת במספר דרכים פשוטות:

  • ניתן להשרות את טבעת האירוסין במים חמים בטמפרטורה של עד 50 מעלות. לא מומלץ להוסיף למים החמים תכשירי ניקיון.
  • לאחר השריית הטבעת במים החמים, כדאי לשפשף את הטבעת ואת היהלום שבה באמצעות מברשת שיניים המכילה משחת שיניים. מלבד זאת, ניתן להיעזר גם בסבון כלים בתהליך שפשוף הטבעת.
  • בתום תהליך שפשוף עדין של עד 2 דקות, יש להניח את הטבעת על נייר סופג ולאפשר לה להתייבש

מדובר בתהליך די פשוט שכל אישה יכולה לבצע באופן שגרתי, על מנת להסב לטבעת האירוסין שלה את המראה הנוצץ והיפה ביותר, בדיוק כפי שהיא הייתה כאשר האישה קיבלה אותה במעמד הצעת הנישואין. דרך נוספת לניקוי של טבעות אירוסין המכילות בהן יהלום היא להשתמש באלכוהול בריכוז גבוה. ניתן לרכוש אלכוהול מעין זה בכל רשתות הפארם או בתי המרקחת. את הטבעת יש להשרות באלכוהול עד 2 דקות. מדובר על שיטה איכותית מאוד לשמירה על המראה הנוצץ והייחודי של טבעת אירוסין בעלות יהלום. לא משנה באיזה עובי הטבעת או באיזה גודל היהלום, הרי ששיטות הניקוי שצוינו לעיל תמיד עובדות.

עם מה לא כדאי לנקות טבעות אירוסין

לא מעט נשים בטוחות שאם הן תשתמשנה בחומרי ניקוי שונים, טבעת האירוסין יכולה להראות טוב יותר. אולם, חשוב מאוד לדעת שמלבד דרכי הניקוי ושיטות הניקוי שהוזכרו לעיל, בהחלט לא כדאי לנסות שום דרך ניקוי אחרת או חומר ניקוי אחר. כמו כן, רצוי מאוד שטבעת האירוסין לא תבוא במגע עם אקונומיקה, מלח לימון, חומרי ניקוי חומצתיים ועוד. מדובר על השרייה של הטבעת בחומרים הללו, אשר יכולה לגרום לנזק למראה הטבעת ולא לשיפור המראה הנוצץ של הטבעת.

חשיבות המראה הנוצץ של טבעת האירוסין לאורך זמן

מאוד כדאי לנקוט בפעולות הניקוי הרלוונטיות לצורך ניקוי טבעות אירוסין מדי פעם בפעם. טבעות אירוסין זולות אשר לא מנקים אותן כדי הצורך, הופכות להיות בעלות מראה מיושן. אם את מעוניינת שהטבעת שאת עונדת על האצבע שלך תהיה תמיד מלאת ברק, נוצצת ומיוחדת, חשוב מאוד שלא תזניחי אותה. כמו כן, חשוב מאוד שתזכרי שהזנחה של טבעת האירוסין לאורך פרק זמן משמעותי מבחינת ניקוי הטבעת, עלולה ליצור בטבעת כתמים ולכלוך שיהיה הרבה יותר קשה להסיר לאחר פרק זמן משמעותי, שבו תבחרי לנקות את הטבעת. בכדי שתהליך הניקוי יהיה אפקטיבי ויעיל ובכדי שהוא אכן יסב את התוצאה הרצויה לטבעת, כדאי מאוד לבצע אותו באופן שגרתי, מדי פעם בפעם.

אין ספק שהמראה של טבעת האירוסין זהו דבר אשר חשוב לכל אישה. בסופו של דבר, מדובר בטבעת בעל ערך, חשיבות ומשמעות עבור אותה האישה ולכן, כל אישה מעוניינת שהטבעת תשמר באופן הטוב ביותר לאורך ימים ושנים. ניקוי טבעת אירוסין באמצעות פעולות הניקוי הרלוונטיות, תממש את מטרתה של כל אישה ותשמור על הטבעת שלה נקייה ובוהקת.

 

קרדיט freepik

 

בלויס תכשיטים מתמחים ביצור תכשיטי זהב ויהלומים.

רחוב הרקון 17 רמת-גן קומה ב‫’

03-6005024

בואו להנות מאוירה נעימה ויחס אישי
לויס תכשיטים מתמחה במגוון תכשיטים משובצים ביהלומים במחירים לכל כיס בהתאמה אישית הישר מחנות המפעל אשר נמצאת בליבה של תעשיית היהלומים‫.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here