pixabaye

עונת האביב נמצאת בעיצומה ואנו חווים תקופה של התחדשות – הרי ניתן לראות זאת סביבנו! בין אם מדובר בטבע הירוק והפורח, תינוקות קטנים וצוחקים לצד בשורות טובות אחרות – היכן שלא נביט נחזה בחיים מפעימים ומרגשים. בהתאם, כדי שגם אנחנו נוכל לצאת מהגולם, לפרוש את הכנפיים ולעוף כאשר אנו מרגישים במיטבנו, מומלץ להכין לוח השראה. אבל איך מכינים אותו? התשובות בהמשך!

 

חשיבותו של לוח ההשראה

אנו מנהלים שגרה עמוסה במשימות אותה נבצע מכוח האינרציה. וזאת, מבלי לשים לב כיצד הזמן חולף לו במהירות האור. לפתע, אנו מגלים כי חלפו להם חודשים ואף שנים ואנו תוהים: כיצד הזמן טס? ומה הספקנו בפרק זמן זה? לעיתים, האמת העירומה חושפת בפנינו תמונה מפתיעה – ולאו דווקא חיובית. כלומר, נדמה כי אנו הולכים שבויים בסדר יומנו מבלי להציץ ימינה או שמאלה – ולקחת נשימה.

בהתאם, מומלץ לקחת כמה דקות (או שעות) ולחשוב על העתיד שלנו. מהן השאיפות שלכם? מדובר בשאלה פשוטה לכאורה, אך דווקא היא מחייבת אותנו להתמודד עם הרצונות והתשוקות שלנו. האם אנו מעוניינים להקים משפחה? האם טוב לנו במקום העבודה או שמא אנו מעוניינים בשינוי מקצועי? והאם אנו שומרים על קשרים טובים עם בני המשפחה והחברים? תשובות על שאלות קשות אלו יסייעו לנו לתכנן את השלבים הבאים בחיינו – לטובה. בהתאם, כדי לבנות צעדים אלו באופן מדורג והגיוני, רצוי להכין לוח השראה; כלי שיציג בפנינו את מטרותינו ויעניק לנו את המוטיבציה לבצע אותן.

 

לעצב את החזון – במספר פעולות עיקריות

לוח השראה הינו כלי עבודה נפוץ בקרב אדריכלים, מעצבי פנים ומומחים רבים אחרים. עם זאת, הוא מיועד למגוון רחב של אנשים – בין אם לצורך תכנון החתונה, שינוי כיוון מקצועי, מיתוג עסקי, לצד פעולות חדשות המביאות עמן חידוש לחיינו האישיים והעסקיים.

כדי להתחיל בעבודה על לוח ההשראה, רצוי ראשית כל לרכוש לוח שעם, דבק, מספריים וקישוטים נוספים באמצעותם נעצב את החזון שלנו. בהמשך, רצוי לעבור על מגוון ספרים, חוברות, ז'ורנלים וכן הלאה ולהסתייע באימאג'ים שהם מציעים. החל מתמונות, ציורים, משפטי מחץ ועד דימויים חשובים אחרים – בזכות אלמנטים חיוביים מעוררי השראה, אנו נוכל להרכיב את הלוח כך שישקף במדויק את החלומות, השאיפות והמטרות שלנו.

 

ניחוח ההצלחה

"עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה" – מדובר בציטוט מאחד השירים של דודו טסה, ו-הו כמה שציטוט זה מדויק. נצלו את תקופת האביב לצורך מבט פנימה, תכנון השינויים בחייכם – והוצאתם לפועל. כלומר, על ידי יצירת ה-vision board המעוצב שלכם, תוכלו להביא את הפריחה וניחוח ההצלחה לחייכם. בהצלחה!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here