pixabay

מקשיבים באוזניות למדונה? נועלים אך ורק אדידס? מבקרים בגוצ'י או קונים בוורסאצ'ה? בין אם מדובר בתחום האופנה, המוזיקה, הקולנוע, הבניין או שמא מדובר בהיבטים אחרים בחיינו – כיום, אנו מוקפים מותגים שונים ומגוונים. כמו כן, ככל שחולפות השנים כך האופי של המותגים משתנה בהתאם לצרכיהם של הלקוחות. בין אם מדובר בעסקים יוקרתיים או בחברות מעט יותר עממיות, כיום, כל אחד ואחת מאתנו יכולים לרכוש מוצרים להם אנו זקוקים (וגם כאלו שלא…)

גם אתם רוצים להתפתח מבחינה מקצועית ולבנות מותג מוכר ואיכותי? בבואכם לפרוס כנפיים ולפנות לדרך עצמאית משל עצמכם, יהיה עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות – ולפעול בהתאם לתשובות. כך, הדרך למעלה תהפוך למוצלחת בהרבה.

 

לבנות את המותג ולתחזק אותו – במספר נקודות עיקריות

כולנו חולמים, בבוא הזמן, להגשים את עצמנו ולממש את הפוטנציאל הטמון בנו. היבט זה יכול לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים, כאשר הקמת עסק ומיתוגו הם אחד המסלולים הנפוצים ביותר. אכן, אין ספק שעולם העסקים הישראלי של ימינו הינו מרשים, מסקרן ומפותח. במיוחד לאור הפלטפורמות החדשות שנוצרו במאה ה-21; ערוצי תקשורת חדשים באמצעותם מנהלים ובעלי עסקים יכולים לקדם את עצמם – ובהצלחה מרובה.

מעוניינים גם אתם לבצע את הצעד הראשון לעבר עצמאות עסקית וכלכלית? ברצונכם להגיע לחשיפה משמעותית בכל הנוגע לעוגת הפרסום – ולחתור לעבר מיתוג עסקי מפותח ומקצועי? קו החשיבה שלכם הינו בכיוון הנכון – בכך אין כל ספק. עם זאת, נדגיש כי תהליך בניית המותג דורש תכנון מוקפד; השקעת משאבים שונים אשר את תוצאותיהם החיוביות תוכלו לראות – וליהנות מהפירות.

שואלים את עצמכם איך אפשר לבנות מותג? מתלבטים מהיכן להתחיל? הגעתם למקום הנכון, כי אנחנו כאן כדי לסייע לכם. בנקודות הבאות, נציין את המידע החשוב והעיקרי הנוגע אל אסטרטגיית השיווק והוצאתה אל הפועל:

  • ראשית, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות: מהם הערכים של העסק שלכם? מהם המוצרים אותם אתם מתכננים לייצר? מיהו קהל היעד של הערכים והמוצרים שלכם? כיצד אתם מתכננים לפנות לקהל זה? מדובר בסדרה של שאלות קשות – אך הכרחיות. בזכות מענה מדויק על שאלות אלו, תוכלו להתקדם בתהליך המיתוג ביעילות ובהצלחה.
  • אין ספק שבאז תקשורתי ופרסום הם מרכיבים משמעותיים בשדרוג המותג ובהעצמה שלו. על מה אנחנו מדברים? החל מסיורים בלוקיישנים שונים, מפגש עם קהל היעד ועד העלאת מודעות פרסומיות – אין ספק שנתיבים אלו יכולים לשדרג את המותג ואת בנייתו.
  • במקביל לכך, נדגיש כי בימינו ניתן להגיע לקהל היעד באופן מובחן, ברור ויעיל בהרבה. במילים אחרות, על ידי שימוש מדויק בגוגל, פייסבוק ובאינסטגרם – אנו נוכל לשתף את הקהלים שלנו בצורה נינוחה – מבלי להציף אותם, להיפך. כלומר, על ידי קידום ברשתות החברתיות אנו יכולים ליצור מגע עם הסביבה העסקית הטבעית שלנו – ולפתח את המותג שלנו בצורה אורגנית.
  • ברגע שהצלחתם למתג את עצמכם כפי שתכננתם, חשוב לא פחות להמשיך ולתחזק אותו – ובאופן קבוע. לעיתים, נדמה כי הזיכרון של הציבור הוא קצר. עם זאת, ככל שתתקדמו עם עולם הערכים שלכם בפלטפורמות השונות – כך זהותכם העסקית תשמר.

 

לכל איש יש שם

אז איך בעצם בונים נכון מותג? החל מייעוד העסק ואופיו, הגדרת קהל היעד של העסק, הערכים שברצונכם להעביר באמצעות העסק שלכם ועד הקידום ברשתות החברתיות – שלב אחר שלב, תוכלו לבנות את עצמכם באופן משמעותי וחיובי. בהצלחה!

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here