pixabay

אנחנו נמצאים במרחק של דקה מחג השבועות – כאשר החופש הגדול ממתין לנו ממש מעבר לפינה. כעת, כאשר הימים הופכים חמים יותר, האוכל קליל וגבינתי, והים הכחול והטבע הירוק קורצים לנו – אין אנו רוצים יותר לבלות שעות ארוכות בבית. בצדק! הרי עכשיו מהנה בהרבה להתאוורר בחוץ, לצבור חוויות מהנות וליצור זיכרונות יפיפיים. במקביל לכך, מומלץ לא פחות לארח משפחה בביתנו הקט – כאשר מזג האוויר הפורח והמשכר מושך אותנו לדשא הירוק ולפרפרים שבחוץ.

גרים בבית פרטי או בדירה יוקרתית? מארחים בקביעות – ובשל כך ברצונכם לשדרג את הנכס בבעלותכם? הצעד המשמעותי הראשון כולל את הקמתה של פרגולה במרפסת או בחצר הבית. עם זאת, שואלים את עצמכם כיצד ניתן לעשות זאת בהצלחה? כדי לבנות פרגולה על הצד הטוב ביותר, כל שעליכם לעשות הוא לקרוא את הכתבה הבאה.

לבנות פרגולה – השלבים העיקריים

איכות חיים גבוהה נמדדת לפי מגוון פרמטרים. החל מהקמת משפחה אוהבת, הקמת בית מרווח ועד רכישת השכלה ומציאת עבודה –  אין ספק שדרך האבנים הצהובות תוביל אותנו ליעד. במקביל לפעולות הגדולות מהחיים הללו ישנם היבטים אחרים, חשובים לא פחות, אשר בזכותם נוכל לייצר שגרת יום-יום מוצלחת. וזאת, כאשר הקמתה של פרגולה הינה אחת המרכזיות ביותר.

מתכננים לארח קרובי משפחה בחגים הקרובים? מתקרבת שבת קיצית ומעוניינים להזמין חברים קרובים לביתכם? כדי שהחגיגה תהיה מוצלחת באמת, מומלץ לבנות פרגולה. שואלים את עצמכם איך בונים אחת כזו? אין בעיה! קראו את הנקודות הבאות ותדעו גם אתם:

  • בראש ובראשונה, מומלץ לתכנן את הפרגולה – עד לפרטים הקטנים ביותר. במילים אחרות, החל מבחירת השטח עליו תבנה הפרגולה ועד מדידות מדויקות של הקורות – כל זאת ועוד תוך התחשבות בממדי הקונסטרוקציה כמו גם הקירוי לצורך ניקוז המים. כמו כן, חלק משמעותי בתהליך התכנון כולל את עיצוב הפרגולה – כאשר מומלץ לבחור בעיצוב הרמוני שישתלב היטב עם כל היתר.
  • בנוסף, נדגיש כי יש לבנות את הפרגולה בהתאם לתקנות העירוניות. אכן, חוק הפרגולות קובע כי בנייתה של פרגולה איננה מחויבת באישורים. עם זאת, ובהתאם לנהלים, יהיה לבצע את המשימה – תוך שמירה על מגבלות שטח הפרגולה באופן יחסי לשטח של המרפסת או של הגינה. מעבר לכך, על מהנדס הקונסטרוקציה לאשר תכניות אלו כאשר בהמשך תגישו אותן לוועדת התכנון המקומית הרלוונטית עבורכם.
  • כעת, מגיעים מספר שלבים משמעותיים ביותר בתהליך בניית הפרגולה: הצבתה של הקונסטרוקציה על יסודות יציבים וחיבורן של הקורות התומכות.
  • בהמשך, יהיה עליכם להניח את הקירוי – לצורך יציבות הקונסטרוקציה של הפרגולה ועמידותה.

בשעה טובה, יש לכם פרגולה!

איך בונים פרגולה uלארח בנוחות לאורך כל השנה

בין אם מדובר בפרגולה פתוחה, פרגולה סוכה או שמא מדובר בפרגולה בכניסה לבית, מדובר בשדרוג משמעותי של איכות חייכם. כך, תוכלו לארח את המוזמנים שלכם לאורך כל ימות השנה. ורק בשמחות!

המומלצים של המגזין:

פרגולות אלומיניום מחיר אטרקטיבי

פרגולות אלומיניום חשמליות

פרגולה למרפסת

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here