pixabay

"Money get back" שרים פינק פלויד באחד הלהיטים המוכרים שלהם. אין ספק שכסף מניע את העולם ואנו משקיעים שעות ארוכות בניסיונות להשיג אותו. עם זאת, ככל שהוא מגיע מהר יותר – כך אנו מבזבזים אותו כהרף עין, כאילו לא היה כלל בידינו. אכן, עבודה מרשימה, משפחה תומכת ואולי גם בעל מבוסס הן דרכים מרשימות ליצור הכנסה – ולא לדאוג לעתיד הכלכלי. הוא הרי מובטח ונמצא בידיהם של אחרים! וזוהי בדיוק הבעיה. כדי לקחת את המושכות לידינו ולצבור הון, עלינו להתחיל במשימה החשובה הבאה: לחסוך כסף. אבל איך עושים את זה? שאלה טובה, עליה נענה במאמר.

 

טיפים חשובים ליצירת הרגלים כלכליים נכונים

חולמים לנסוע במרצדס? אולי לגור בווילה ולשחות בבריכה מלאה דולרים? כנראה גם אתם, בדיוק כמוני, צפיתם ביותר מדי סרטים הוליוודיים. עם זאת, חשוב להדגיש כי כסף איננו מטרה אלא אמצעי. החל משמירה על הבריאות, חיזוק הקשרים עם המשפחה והחברים וכן הלאה – ישנן מטרות חשובות בהרבה. וזאת, כאשר שטרות רבים בחשבון הבנק ישפרו את איכות חיינו.

מחפשים אחר דרכים חדשות שיסייעו לכם לסגור את החודש? מעוניינים לצאת לחופשה ארוכה בחו"ל ולצבור חוויות חדשות? או שמא תרצו להתחתן ביום מן הימים? יעדים אלו הינם חשובים ביותר. לצורך הגשמתם, נמליץ לכם על מספר שיטות שיעזרו לכם לחסוך כסף (ואפילו לא להתמרמר על כך תוך כדי תנועה…):

  • ראשית כל, חשוב ביותר לשבור הרגלים. כולנו הרי מכורים לדבר מה כזה או אחר. החל מרכישת בגדים ממותגים, כמויות סיטונאיות של פירות וירקות בסופר, קנייץ מוצרים בתשלומים וכן הלאה – הרגלים אלו יש לשבור וכמה שיותר מוקדם! זקוקים למעיל חדש ומחמם לחורף? חפשו בחנויות יד שנייה! מעוניינים לקנות מזון בריא? עם ישראל נכנס לסופרמרקט ויוצא ממנו עם ארגזים עמוסי אוכל שיספיקו לגדוד. במקום זאת, תיצמדו לרשימה ורכשו אך ורק מה שבאמת דרוש לכם.
  • למדו להסתפר לבד! נשים וגברים כאחד מבלים שעות ארוכות במספרה. בין אם לתספורת או שמא לצביעה – מדובר בהוצאה כספית קבועה אשר יכולה להגיע לכמה מאות של שקלים. במקום, מומלץ ביותר להתוודע מחדש לשערות ראשכם – ולהעניק לכם את העיצוב החדשני הרלוונטי.
  • מומלץ לעבור לבית חכם. במילים אחרות, ועל ידי יצירת בידוד משמעותי עבור ביתכם – תוכלו לחסוך בכמויות גבוהות של אנרגיה. כתוצאה מכך, תוכלו ליהנות מהוצאות כספיות נמוכות בהרבה מדי חודש בחודשו – ולשלם את חשבון החשמל עם חיוך גדול על הפנים.
  • מחזיקים בכישורים קולינריים? גם אם לא, זהו הזמן להתנסות בבישול ביתי. במילים אחרות, ובמקום לבלות במסעדות או להזמין טייק אווי יקר, מומלץ לרכוש את המוצרים הרלוונטיים ולבשל לעצמכם את ארוחת הצהריים. הרי מי שטרח בערב שבת יאכל בשבת – תוך חיסכון משמעותי בכספים!

 

לחסוך ל-BMW שחורה

כולנו דומים קצת לחברי להקת אתניקס; חולמים בבוא הזמן לנהוג ב-BMW שחורה עם שעון קרטייה. עם זאת, חלומות הם דבר אחד כאשר המציאות מציגה בפנינו אתגרים רבים ומגוונים. אכן, כסף יכול להקל על חיי היום-יום שלנו וכיף להביט בערימות של שטרות ולדמיין מה נעשה איתן. מעוניינים גם אתם לשפר את איכות חייכם? תקראו שוב ושוב את הרשימה למעלה וגם אתם תוכלו לחסוך ולצבור הון!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here