איך יוצאים מהמינוס? הליווי הנכון עשוי לעשות את כל ההבדל
מקור pixabay

החיים מלאים בפיתויים. לאורך חיי היום-יום, ובעיקר בעידן שלנו, השפע מקיף אותנו מכל פינה ואנו רוצים לקחת בו חלק וליהנות בו. אנו מסתכלים על הדשא של השכן ורוצים את הרכב הגדול והטוב יותר, את הבית היפה והמעוצב, לצאת ליעדים הכי שווים בחו"ל ולהתהדר במותגים המועדפים עלינו. אל מול החלומות הללו, ניצבת המציאות. לא פעם, אנו מנהלים אורח חיים שאינו הולם את יכולת ההכנסה שלנו. החודשים עוברים ואנו שוב ושוב תוהים איך גם הפעם אנחנו מסיימים בגירעון מבלי להעלות כלל על דעתנו שאפשר לבחור אחרת. לכן, התמודדות עם המצב ומוכנות להישיר מבט אל הכרח המציאות הן המפתח לניהול כלכלת המשפחה. אביתר זכאי, מומחה במוביל בתחום כלכלת הבית, יסייע לכם.

לא תמיד פשוט לנהל תקציב בצורה יעילה ואחראית. רובנו לא קיבלנו כל הכשרה כיצד לעשות זאת בצורה נכונה והכלים שעומדים לרשותנו הם מצומצמים. לעתים, זוהי נקודת המבט המצומצמת שלנו שמונעת מאיתנו לראות את התמונה הגדולה ולזהות את המקומות בהם דברים מתחילים להשתבש. לרוב, הגורם הראשון במעלה להתנהלות במינוס הוא הכחשה. לכן, חשוב שנהיה מוכנים להתבונן על הדברים להסתכל על המספרים שלעולם לא משקרים וליישם בהתאם את הצעדים שיחזירו אותנו למסלול. כדי לעלות על הנתיב לשגשוג כלכלי בצעדים בטוחים, מומחה לצורך ניהול כלכלת המשפחה מעמיד לרשותך את כל הידע המקצועי והניסיון שרכש בתחום הפיננסים ומסייע לך ליישם אותו כדי להתוות מסלול ליציבות כלכלית.

הדרך היציבה והבוטחת לשיפור המצב הכלכלי

אז איך יוצאים מהמינוס בעצם? ישנם היבטים רבים כל כך שאנו עשויים להתעלם מהם ומהווים חלק כל כך משמעותי במצב הכלכלי. לעתים, אלו גורמים שבמבט ראשון עשויים להיראות כמו קבועים בלתי ניתנים לשינוי כמו תנאי המשכנתא או גובה העמלות הבנקאיות שלנו. גם על היבטים אלו, יש לך מענה מלא. הכוונה מקצועית תסייע לך לוודא כי גם מול הבנק שלך, ניתן יהיה לחסוך עלויות כמה שניתן.

מומחה הפיננסים החדש שלך ממתין לך כאן

התחושה כי אנו עובדים פרך ועדיין לא גומרים את החודש מתסכלת ושוחקת. עם הכלים הנכונים, יהיה באפשרותך להשיב לעצמך את השליטה ולקבל החלטות טובות יותר. בתור יועץ משכנתאות בחיפה במשך שנים, מציע אביתר זכאי ידע נרחב וכלים יעילים לתכנון כלכלי נבון. כדי לקבל החלטות טובות יותר עבור משפחתך בהקדם, כל שעליך לעשות הוא להתקשר ולתאם פגישת היכרות ראשונית בטלפון 054-4277987.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here