בסיס הקיום של כל אתר אינטרנט היום הוא להופיע במנועי החיפוש. זה בכל הקשור לאתרים שהמטרה שלהם היא להביא אליהם אנשים כמובן ולא אתרים פרטיים הסגורים בסיסמא או אתרים שהמטרה היא לא לחשוף אותם לקהל אחר אלא לשימוש פרטי. כל זמן שמדובר באתר שמטרתו היא להביא אנשים נוספים אליו, גולשים המחפשים מידע, לקוחות פוטנציאלים או עוקבים חדשים – אתם רוצים לאנדקס את האתר בגוגל ויפה שעת אחת קודם.

מדוע דווקא לאנדקס בגוגל?

גוגל הוא מנוע החיפוש הגדול בעולם. מרבית תנועת הגולשים באינטרנט בכלל ובישראל בפרט משתמשים במנוע חיפוש זה למציאת מידע. אם אתם רוצים להופיע במנוע חיפוש כלשהו – זה קודם כל בגוגל. מה גם שאם תופיעו בגוגל כנראה שגם תופיעו באופן טבעי במנועי חיפוש אחרים.

כיצד נוכל לאנדקס את האתר שלנו במהירות בדרך טבעית?

הדרך הטובה ביותר לאנדקס את האתר בגוגל במהירות ובטבעיות היא להעלות תכנים לאתר. הזחלן של גוגל הוא רובוט הסורק דפי אינטרנט במהירות והוא מגלה אלפי עמודים חדשים באתרים ברחבי העולם בשבריר שניה. כאשר מדובר באתר חדש,  יכול לקחת כמה ימים עד שהוא יגיע אליכם, אולם כאשר תתחילו להעלות תוכן באופן סדיר לאתר שלכם, ללא צורך בידע מקדים על מילות מפתח או קידום בגוגל – זה לבד אמור להביא אתכם למצב שהזחלן של גוגל יבקר אצלכם באתר ויכניס אותו למאגר האתרים הקיים בגוגל. כדי לבדוק אם האתר שלכם כבר אונדקס תוכלו פשוט לרשום את כתובת האתר שלכם במנוע החיפוש ולראות אם אתם מופיעים שם.

האם יש דרך נוספת שנוכל למהר את אינדוקס האתר שלנו?

אם אתם רוצים ל"הזמין" את הזחלן של גוגל לבקר באתר שלכם ולסרוק אותו מהר יותר, תוכלו להיכנס לכתובת הבאה של גוגל https://www.google.co.il/intl/iw/add_url.html ולהוסיף לשם את האתר שלכם באופן ידני. זה ככל הנראה ימהר את הגעת הזחלן אליכם לסריקת האתר.

מה קורה אם האתר שלנו סופג עונש קידום והולך לארגז החול?

ארגז החול הוא מקום מטאפורי אליו מגיעים אתרים שונים שגוגל מכניסה לרשימה השחורה שלה. כך למשל, אתר שנכנס לארגז החול לא יופיע למעשה בתוצאות החיפוש של גוגל בכלל, לא משנה איזה ביטוי תחפשו וגם לא את כתובת האתר. זה קורה במידה ואתם מבצעים פעולות לא חוקיות כדי לדחוף את האתר שלכם במעלה תוצאות הדירוג של גוגל או כאשר האתר מלא בטקסט מועתק או קישורי ספאם ואין לו תכלית. גוגל רוצה לנקות את כל האתרים הללו ולאפשר לגולשים שלה רק תוצאות איכותיות ככל שניתן.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here