ארגון יום הולדת הוא לא דבר פשוט. אם אתם רוצים לארגן למישהו קרוב את יום ההולדת הבלתי נשכח יהיה עליכם להכין רשימה של דברים שתצטרכו לטפל בהם ויפה שעת אחת קודם. מבחירת המקום ועד תפריט הקייטרינג והאטרקציות, כל זה יהיה על הכתפיים שלכם ואנחנו כאן כדי לעזור לכם ולהזכיר לכם את הדברים העיקריים שיש לדאוג להם בכל אירוע.

שלב 1 – בחירת המקום:

השלב הראשון יהיה בחירת מקום האירוע. למעשה יהיה מדובר במקום שיכול להכיל את כמות האנשים שאתם רוצים להזמין ואף קצת יותר מכך ליתר ביטחון. כמו כן, אתם רוצים שהמקום יתאים לקונספט של האירוע שלכם. למשל גן אירועים על חוף הים לא יתאים לכל אחד מהאורחים שלכם ואולי לא יתאים גם לסוג האוכל וצורת האכילה במקום. לעומת זאת, יש כאלה שמעדיפים את הים מאשר להיות סגורים בתוך אולם אירועים באמצע שום מקום וללא חניה באזור. כך או כך, בחירת המקום הנה קריטית הן לקונספט של האירוע והן לאורחים שלכם.

שלב 2 – אוכל:

הדבר הבא שתצטרכו לדאוג לו הוא האוכל. בעוד ישנם מקומות שיציעו לכם גם שירותי קייטרינג ואוכל לאירוע שלכם, הרי שלא כל מקום יוכל להציע לכם שירותים אלה וגם אם כן לא בטוח שתאהבו את האוכל שהם מציעים לכם ותרצו סוג אחר של אוכל. במקרים כאלה תצטרכו לדאוג לאוכל בעצמכם או להזמין שירותי קייטרינג חיצוניים.

שלב 3 – מוסיקה:

המוסיקה מחברת בין אנשים והיא זו ש"תבנה" את האווירה במקום. אם המוסיקה תהיה טובה ומתאימה לשלבי האירוע אנשים ירגישו יותר בנוח, יותר נלהבים וייהנו הרבה יותר. קצת קשה לדמיין מסיבה או אירוע ללא מוסיקה כמובן, אולם לא רק מוסיקה טובה צריך שיהיה ברקע אלא מישהו מקצועי כמו תקליטן שידאג להפעיל ולשנות אותה בהתאם לשלבי האירוע ויפעיל גם את האורחים במקום.

שלב 4 – אטרקציות:

לבסוף, הדובדבן שבכל אירוע הוא האטרקציות שבו. ללא אטרקציות האירוע יהיה משעמם מאוד ולכן בלעדיהן שום אירוע לא שלם. אטרקציות שונות לאירוע שלכם תוכלו למצוא בשפע ולכל סוג אירוע. ישנם אטרקציות דוממות יחסית כמו שולחן מתוקים, בובות ענק או סידורי בלונים וישנן אטרקציות דינאמיות כמו מופעי לייזרים, מכונות עשן, פעילויות שונות במקום ועוד.

לסיכום; ארגון יום הולדת בלתי נשכח היא משימה לא פשוטה וחוץ מהדברים הבסיסיים שהזכרנו כאן יהיו עוד כמה דברים שיהיה לכם חשוב לדאוג להם. הכינו רשימה מראש ועברו עליה מספר פעמים לפני האירוע עצמו לוודא שהכול בשליטה.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here