הצעת נישואין היא רגע מרגש ואפילו בלתי נשכח עבור שני בני הזוג. מצד אחד הצד המציע ומצד שני הצד המופתע. שניהם יזכרו את היום המיוחד ואת ההצעה, כיוון שלאחד מהם לפחות זה יהיה היום החשוב בחייב ועבור השני עצם זה שהוא השקיע כל כך בהכנות ובארגון ההצעה זה כבר יהפוך את החוויה לעוצמתית מספיק שהוא יזכור אותה הרבה זמן. מה הופך הצעת נישואין למיוחדת? ואיך נארגן הצעת נישואין כזו? המשיכו לקרוא.

מה הופך הצעת נישואין לכל כך מיוחדת ומרגשת?

יש אינספור רעיונות להצעות נישואין. אם אתם רוצים שהצעת הנישואין שלכם תהיה מיוחדת אתם צריכים להוסיף את אלמנט ההפתעה ולגרום לצד השני להתרגש. אם ההצעה תהיה מפתיעה, כאשר הצד השני לא ציפה לה הרי שרק זה ירגש ויהפוך למיוחד. על מנת שיהיה מיוחד לגמרי כדאי לשלב גם הרבה יצירתיות.

כך למשל בן הזוג של מעודדת של קבוצה מהNBA פנה את חברותיה לקבוצה ואל הקבוצה עצמה בבקשה לעשות את הצעת הנישואין תוך כדי משחק של הקבוצה, כאשר עם חברותיה לקבוצת המעודדות הוא ביקש להכין דקה של ריקוד ייחודי עם כוריאוגרפיה שונה מזו שהן התאמנו עליה בפועל. במרכז אחת מהפסקות המשחק, נכנסה בובת ענק בצורת הסמל של הקבוצה לרקוד עם הבנות את הריקוד המדובר. באמצע הריקוד הבנות שינו כולן את צעדי הריקוד לריקוד הצעת הנישואין, כולן מלבד אותה מעודדת מיוחדת שההצעה הייתה לכבודה. היא לא מצאה את עצמה בקרב הבנות ולא הבינה מדוע היא לא עושה את התנועות הנכונות והתחילה להגיש נבוכה… היא נעצרה לרגע, הבנות החלו לרקוד סביבה וגם הבובה הגדולה החלה לרקוד סביבה… לפתע יצא בן הזוג שלה מהבובה, כרע ברך והציעה לה נישואין. מעל 15 אלף איש בקהל עמדו ומחאו כפיים וההתרגשות הייתה בשיא, כאשר עוד מיליונים צפו במשחק בטלוויזיה ברחבי העולם.

בחירת המקום והקונספט:

בחירת המקום והקונספט של הצעת הנישואין תלויה לגמרי בכם. המקום צריך להתאים לקונספט כמובן ואם צריך לערב אנשים נוספים כדאי לעשות זאת מוקדם ככל האפשר. חשבו תחילה במה בת הזוג שלכם עוסקת? במה היא עובדת? מה היא אוהבת לעשות? חשבו על דרך יצירתית להוביל אותה למקום בצורה טבעית לגמרי מבלי שהיא תחשוד ואל תעשה לה הכנה מיוחדת או תגרום לה לחשוד. כדאי להכין תכנית אומנותית על מנת שההצעה תהיה מפתיעה ומושקעת מה שיגדיל את הסיכוי לקבל "כן".

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here