רק המחשבות על הטיול הקרב שלנו כבר מעלות בנו חיוך ורצון שהזמן כבר יגיע, נעלה על המטוס בדרך ליעד שלנו ונתחיל את החופשה שלנו. החלק הפחות חביב (נקרא לזה כך) בהכנות לחופשה הוא ארגון המזוודה. אין הבדל מהותי בין חופשה בארץ או בחול וכי מה שמשפיע על גודל המזוודה והדברים שנארוז יהיו תלויים בעיקר בזמן החופשה, מזג האוויר והאורז עצמו כמובן. אם אריזת המזוודה תהפוך לדבר כיפי עבורכם הרי שלא תצטרכו יותר לעולם להתבאס כאשר אתם חושבים על הכנת המזוודה לטיסה.

באיזה מזוודה נבחר?

אף אחד מאתנו לא רוצה להיסחב עם מזוודה גדולה מדי בדרך לשדה התעופה, בשדה התעופה עצמו וכמובן שלא במהלך החופשה. מבחינתנו אם היה אפשר ללכת בלי המזוודה או עם עוזר אישי שייסחב אותה עבורנו אז מה טוב. בחירת המזוודה וגודלה תלוי קודם כל באורך החופשה. הרי שחופשה ארוכה יותר תדרוש מאתנו להצטייד ביותר בגדים וכן ביותר ציוד נלווה לפעמים. מטרת הטיול גם כן משמעותית. אם אתם מתחרים בתחרות כלשהי וזקוקים לציוד שלכם שצריך להיכנס למזוודה גם כן, הרי שאתם צריכים מזוודה גדולה יותר. לבסוף, התחשבו במזג האוויר. מעילים ובגדים ארוכים תופסים מקום רב יותר במזוודה ולכן אם אתם נוסעים ליעד קריר כדאי להצטייד במזוודה גדולה יותר.

הדברים הראשונים שצריך להכניס למזוודה:

הדברים הראשונים שאתם רוצים להכניס למזוודה הם קודם כל הבגדים הגדולים שהם חובה. לפי מספר הימים הכינו גם את פרטי המלבוש. אם לדוגמה אתם גברים הרי שתוכלו להסתדר עם ג'ינס אחד כמה ימים ולקחת מקסימום עוד ג'ינס ספייר. במקרה כזה תצטרכו לקחת רק ג'קט וחולצות כמספר הימים של הטיול. אם אתן נשים נסו לדמות את הלוק שיהיה לכם במהלך כל יום בחופשה בארץ או בחו"ל לפי המקום אליו אתם הולכים. אם לדוגמה אתם הולכים לבריכה/לים הרי שתרצו לקחת אתכם בגד ים, של ועוד. אם אתן הולכות לעשות מסלול הליכה רגלי הרי שתרצו לקחת אתכן נעלי ספורט ובגדים נוחים.

כיצד נחסוך במקום:

החלק הקריטי ביותר הוא חיסכון במקום. חשוב לזכור כי במהלך הטיול תצטבר לנו כביסה אותה נכניס ככל הנראה לשקית זבל ובסופו של דבר חזרה למזוודה באריזה לדרך חזרה. הכביסה תנפח את המזוודה וכדי שלא תגיעו למצב של לומר לעצמכם "איך פתאום אין מקום במזוודה?!" אז מראש אל תפוצצו את המזוודה והשאירו מקום. כמו כן תוכלו להכניס את הגרביים לתוך הנעליים ולחסוך במקום, לנצל מרווחים קטנים בין התכולה המרכזית של הבגדים שלכם לבין צדי המזוודה כדי לדחוף תחתונים מקופלים ועוד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here