זה יכול לקרות לכולם. אתם מתעוררים יום אחד בבוקר ומגלים שהביוב נסתם. מן הכיור שלכם בוקעים מים דלוחים וריח רע נישא באוויר. אתם לא חושבים פעמיים ומזמינים את האינסטלטור הראשון ברשימה שלכם. הבעיה היא שלא תמיד מוצאים את האינסטלטור המקצועי ביותר שיכול לתקן את הבעיה. ולכן, לאחר ביקור של האינסטלטור התקלה חוזרת, ואתם נאלצים להזמין אותו שוב. כדי להקדים תרופה למכה חשוב לבחור אינסטלטור מנוסה ומקצועי.

כך תבחרו אינסטלטור אמין בקלות

הסתימה חוזרת ואינה נותנת לכם מנוח? הריח הרע מהביוב משגע את השכנים? זה הזמן למצוא אינסטלטור מנוסה ומקצועי אשר יודע את העבודה:

  • השתמשו באינטרנט – כשמדובר בחיפוש אנשי מקצוע, האינטרנט הוא החבר הכי טוב שלכם. תוכלו לגלוש באתרי האינטרנט השונים ולהתרשם מהידע והניסיון של האינסטלטורים. כמו כן, ניתן לאסוף המלצות מגולשים על ידי חיפוש אינסטלטורים בפייסבוק או בפורומים השונים. עם זאת, חשוב לקחת את ההמלצות בערבון מוגבל, מכיוון שאחרי הכול מדובר בדעות אישיות בלבד.
  • באילו מכשירים משתמשים האינסטלטורים – בימינו, כדי לאתר נזילה אין צורך לשבור קיר. אינסטלטורים מקצועיים משתמשים בכלים מיוחדים כמו מצלמה תרמית על מנת לאתר את הנזילות. המצלמה מספקת מפת צבעים איכותית של חום וקור ומצביעה על התקלה. האינסטלטור צריך להיות בעל ידע וניסיון בהפעלת המצלמה התרמית. דוגמה נוספת היא שימוש בביובית. הביובית היא משאית מיוחדת אשר נועדה לשאוב את שאריות הביוב. השימוש בביובית נעשה בדרך כלל במפעלים או בבניינים משותפים שבהם יש מערכת ביוב גדולה.
  • דברו עם האינסטלטור בטלפון – כבר בשיחה הראשונה עם אינסטלטור אתם יכולים לקבוע אם מדובר באדם מקצועי ורציני או בחאפר. כך למשל, אם האינסטלטור ממהר לסגור אתכם מחיר מבלי לאמוד את היקף הבעיה, ייתכן שמדובר באינסטלטור בלתי מקצועי. אינסטלטור מיומן מגיע לשטח כדי לבחון את הבעיה מקרוב, ורק אז ינקוב במחיר.
  • זמינות 24/7 – האינסטלטור ממלא תפקיד חשוב בחייהם של התושבים, והוא נכון לסייע ולפטור כל תקלה הנוצרת על פני השטח.

ממה נוצרות הסתימות

סתימות ביוב הן בעיות נפוצות, בייחוד כאשר מדובר בצינורות ביוב המשותפים למספר דיירים או משרדים. החומרים הרבים העוברים בין הצינורות גורמים לסתימתם בסופו של דבר – שומנים, פסולת אורגנית, ניירות ושאריות מזון שוחקים את הצינורות וגורמים לסתימות ולפיצוצי צנרת. מעבר לכך, ישנם גם גורמים חיצוניים האחראיים לתופעה. לא אחת מדובר בשורשי עץ רקובים אשר חדרו לפתח הביוב או בעלי חיים שמצאו בו את מותם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here