כולנו אוהבים לרכוש בגדים חדשים, מדובר על אחת הפעילויות האהובות ביותר על בני האנוש ורבים נוהגים לפקוד את הקניונים, השווקים והחנויות ברחוב. היות ולכל אחד יש סגנון משלו אז ישנו צורך לנדוד ולחפש את החנות שמתאימה לסוג הלבוש האהוב עלינו. רב החברות מחזיקות סניף בקניון הקרוב אליכם וכל מה שעליכם לעשות הוא להגיע ולסקור את הסחורה על המדפים. בגד אמור להיות קודם כל נוח ורק לאחר מכן יפה ועמיד, על כן מומלץ למדוד את הבגדים בטרם החלטתם לרכוש אתם ולא כדאי להתפשר על נוחות.

איך למצוא את מה שמתאים לנו

אם אתם רוצים להיות נכונים ואפנתיים אז תיאלצו לבקר בחנויות עם תחילת העונה כאשר ישנם בגדים חדשים בכל המידות וכל הדגמים עדיין לא נעלמו מהחנות. במקרה כזה תיאלצו לשלם יותר שכן מדובר על תחילת העונה. ישנן כאמור רשתות אופנה רבות אך הן מתואמות ביניהן בכל מה שנוגע למכירת סוף העונה. עובדה זו מביאה למסקנה שלפעמים כדאי להמתין ולזכות במחירים נמוכים יותר, הרשתות יעשו כל מאמץ על מנת להיפטר מסחורה של העונה שנגמרת.

כאשר אתם מגיעים לחנות בגדים מיד יעוטו עליכם מוכרים שינסו לגרום לכם לקנות יותר (זו העבודה שלהם). כדאי שלא לקנות בגדים שלא מתאימים לכם ועדיף להקשיב לתחושת הבטן ולהחליט לבד. כמובן שאפשר להגיע עם חברים, חברות או משפחה שתסייע לכם לבחור. בנוסף למראה החיצוני חשוב לוודא שמדובר על בגד אמין, חזק ועמיד. ישנם בגדים אשר יראו נהדר על הקולב בחנות אך יהרסו בכביסה הראשונה וכדאי לוודא זאת מראש.

ג'ינס או שמלה

כל אחד יחליט מה הוא מעדיף. עונות נשנה כבר לא ממש מכתיבות לנו מה ללבוש וניתן להיתקל באנשים שלובשים ג'ינס בעיצומו של הקיץ וכל דבר אחר. היות והאופנה מתחלפת במהירות אז ניתן לרכוש כל שנה סוג אחר של בגדים. מוטב כמובן להפעיל שיקול דעת שכן ישנם מקרים בהם אנו קונים בגדים שבסופו של דבר נשארים בארון ללא שימוש מסיבות שונות.

המבחר הרב מאפשר לנו להעז וללבוש גם בגדים שלא היינו מעלים בדעתנו, זה המקום לנסות דברים חדשים ולצאת קצת מהקופסה. בכל מה שקשור לטיפול בבגדים אז כדאי לקרוא את הוראות הכביסה בקפדנות. אם מדובר על בגד אשר אמור להיות מכובס בעבודת יד עדיף שלא לנסות לכבסו במכונה. כדאי גם לדאוג להפרדת בגדים נכונה וטמפרטורת כיבוס מתאימה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here