כולנו נוהגים לבחור בגדים מעת לעת. אך מה גורם לנו לבחור בבגד זה או אחר. ישנם תיאוריות שונות בנושא זה ומחקרים רבים נעשו בנושא בחירת בגדים. בסופו של דבר ברב המקרים מי שיקבע מה נלבש יהיה שילוב של רצון שלנו, לחץ חברתי, מסורת ואופנה. היות והמצב הוא לא ממש ברור ניתן לשער שאנשים רבים ירצו לקבל הדרכה פשוטה בנוגע לאפשרויות שקימות לבחירת הבגד הנכון והמתאים.

מה כדאי לבדוק

כל מי שביקר אי פעם בחנות בגדים מכיר כבר את הריטואל שחוזר על עצמו כאשר המוכרים באים "לעזור" ועל הדרך גם דוחפים לכם חולצות, ג'ינסים ומכנסיים שלא בטוח שמתאימים לנו הן מבחינת הסגנון והן מבחינת התקציב. השיטה הנכונה לקניית בגדים היא להגיע לחנות בידיעה מראש של מה אתם זקוקים לו. אמנם זו לא תמיד משימה קלה שכן הבגדים בחנות קורצים לכם מהמתלים ומהמדפים ולא תמיד ניתן לעמוד בפיתוי.

מאידך אם תנקטו בשיטה הבאה תוכלו להעלות את הסיכוי לצאת מהחנות עם מה שמתאים לכם:

  • ראשית אם מדובר על תחילת העונה אז המחירים יהיו בוודאי יקרים יותר. אם אתם מתעקשים להגיע בשלב זה אז נסו לגוון בין הצבעים שאתם הכי מתחברים אליהם.
  • כדי לבחור בגדים בדרך הנכונה, מומלץ לקחת אל תא ההלבשה כמה שיותר בגדים ולמדוד אותם שם בנחת. חשוב שהבגדים יהיו נוחים ושישבו עליכם בצורה נינוחה.
  • האיכות גם היא חשובה ועדיף לקנות רק ברשתות מובחרות. כמובן שניתן גם לבקר בשווקים השונים אשר מציעים בגדים זולים (לעיתים מזויפים). במקרה כזה תיאלצו לעיתים להתפשר על האיכות וגם לא תמיד יהיה לכם איפה למדוד את הבגד.
  • כדאי להגיע לחנות עם חבר או חברה שיסייעו לכם לחוות דעה על הבגדים שאתם מודדים. הם גם יוכלו לסייע לכם בתהליך המדידה על ידי הבאת בגדים מהמתלה אל תא ההלבשה.
  • בגדים צריכים בנוסף להיותם יפים גם להיות פרקטיים. אם מדובר על עונת החורף אז כדאי לוודא שהבגד הוא מחמם ונעים למגע, אם מדובר על הקיץ אז ניתן להצטייד בחולצות עשויות כותנה או בד מנדף כל שהוא שיסייע לכם להתנהל במזג האוויר החם.

מתי כדי לקנות את הבגדים

זו שאלה שכל אחד יענה עליה בהתאם למצבו. אם אתם מעוניינים לבחור בגדים כדי להיות הכי אפנתיים5 אז תיאלצו לבקר בחנות בתחילת העונה ולהיפרד מיותר כסף. אם יש לכם סבלנות או שאתם פשוט חסרי אמצעים, תוכלו לנצל את מבצעי סוף העונה ולהוציא פחות כסף.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here