כולנו יודעים שהבלונים הם שעושים את ההבדל בין מסיבת יום הולדת רגילה למסיבת יום הולדת איכותית באמת. הבלונים העליזים משדרגים את האווירה, והופכים את האירוע למשמח יותר. כך הפך עיצוב בלונים למקצוע לכל דבר ועניין, ורבים מזמינים את השירות הזה על מנת להפוך את המסיבה לבלתי נשכחת. אבל כמובן, לפני שמתחילים לנפח את הבלונים, כדאי לשים לב לצבעים ולמה שהם משדרים.

אילו בלונים מתאימים ליום ההולדת?

בלונים הם לב העיצוב בכל חגיגת יום הולדת, אך חשוב להתאים אותם לחוגגים ולקונספט של המסיבה:

  • בלונים צבעוניים לימי הולדת של קטנים – הילדים הקטנים אוהבים לשחק עם הבלונים ביום ההולדת. אין דבר מהנה יותר עבור ילד מלחזור ממסיבת יום הולדת של חבר עם בלון ביד. כאשר מדובר בילדים, חשוב להפוך את האווירה לחגיגית ועליזה במיוחד. לכן, כדאי לשלב בלונים בשלל צבעים. רצוי לבחור בבלונים בצבעים בהירים, ולא בצבעים כהים.
  • בלונים סולידיים לאנשים הרציניים – הבלונים הכהים והסולידיים מתאימים יותר למבוגרים שאוהבים סטייל ויוקרה. אם נושא העיצוב מטריד אתכם, תוכלו לבחור בבלונים בצבעים ייצוגיים כמו לבן, זהב, כסף, שחור או כחול עמוק. החוגגים יודו לכם על הטאץ' המושלם.
  • בלונים בצבעים אהובים – חשוב לבחור בלונים בצבעים האהובים על האדם. יש שאוהבים כחול וירוק, אחרים מתחברים יותר ללבן וורוד, ויש שאוהבים את הבלונים בלתי שגרתיים בצבעי כתום או צהוב.
  • בלונים בשלל צורות – עיצוב בלונים כולל שורה ארוכה של עיצובים בשלל צורות: כלב, פרפר, שלט ענק שכתוב עליו "מזל טוב", בלונים בצורת עוגה או סוכריות, בלונים שהם מעין בית, פרחים עליזים וצבעוניים ועוד. כדאי לחשוב על עיצוב מקורי כדי שתוכלו להפתיע את החוגג כראוי.
  • בלונים לימי הולדת מיוחדים – וכאן הכוונה למסיבות בר מצווה ובת מצווה שאסור לפספס. במקרה זה יוצרים צורות מיוחדות באמצעות הבלונים של המספרים 12 או 13. מעבר לכך, עיצוב בלונים לבר מצווה ובת מצווה כולל צורות שונות, בהתאם למה שאוהבים הצעירים – כדורגל, ריקודי בלט ועוד.

לא רק בלונים

כמובן, יום הולדת אינו רק חגיגה של בלונים. כדי לארגן את מסיבת יום ההולדת המושלמת, כדאי להזמין מראש אטרקציות ולהכין הפעלות. ישנם סוגים שונים של אטרקציות שיכולות להתאים ליום ההולדת: מתנפחים צבעוניים עבור הילדים, מתקני פלייסטיישן, סדנאות שונות ועוד. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם המפעילים, והם יעזרו לכם לבחור את האטרקציה המתאימה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here