איך לבחור דשא סינטטי?

דשא סינטטי הינו חלק חשוב עבור העיצוב והיופי של הגינה שלכם וצבע הירוק שלו מעניק חיים וצבע לגינה ויוצר מראה מעוצב יותר. לדשא סינטטי קיימים יתרונות רבים, לדוגמא, אין צורך להשקות אותו או לטפח אותו עוד. יתרונות אלו חוסכים לכם זמן יקר ומאפשרים לשמור על גינה נקייה ומטופחת לאורך כל השנה. עם זאת, קיימים סוגים שונים ורבים של דשא עם גבהים שונים, צבע ומרקם שונים ושעשויים מחומרים שונים. מסיבה זו, הבחירה עלולה להפוך למסובכת, אלא אם כן מבררים לפני רכישת דשא סינטטי את האלמנטים החשובים להחלטה זו.

איך בוחרים בין סוגים שונים של דשא סינטטי ?

כאשר אתם נגישים לבחור דשא סינטטי, עליכם לדעת על המאפיינים של המוצר ועל ההבדלים בין סוגים שונים הקיימים בשוק. ניתן לברר מהם הפרמטרים המשמעותיים לבחירת דשא סינטטי לגינה שלכם:

  • ראשית, יש לברר את צפיפות הסיבים בדשא סינטטי. יש לדעת שככל שצפיפות הסיבים גבוהה, כך הדשא יהיה עמיד יותר ויראה טבעי יותר. צפיפות זו חשובה מכוון שיש לה תקפיד מכריע למראה הכללי של הדשא הסינטטי.
  • שנית, ניתן לבדוק את קוטר הסיבים. סיבים עברים יהיו יותר עמידים מפני שחיקה על טווחה הארוך, מאשר סיבים דקים.
  • האלמנט הבא שיש לברר הינו הגובה של הסיבים וניתן למדוד אותו מבסיס התשתית ועד לקצהו. לגבי הגובה, מומלץ לדעת שככל שהסיבים נמוכים, כך הדשא יראה מסודר יותר ומכוסח.
  • אחד הגורמים החשובים ביותר כאשר רוכשים את הדשא הסינטטי הינו המשקל וכמות הסיבים. כמובן שאי אפשר להתחיל לספור את כמות הסיבים אחד אחד, לכן הפתרון האמין והטוב ביותר הוא שקילת היריעה. משקלו מושפע על ידי אורך הסיבים, משקלם, צפיפותם וכמות שלהם. מסיבה זו, ככל שתרכשו סיבים במשקל גבוה כך הדשא סינטטי יהיה איכותי יותר.
  • בכל דשא סינטטי ניתן לראות שורות של תפרים שהופכים את סיבי הדשא ליריעה. ניתן לבחור בין סוגים שונים של תפרים בתשתית הדשא. תדעו שכל המרחק בים התפרים קצר, כך מספר הסיבים גבוה יותר.
  • לסיום, תכלו לבחור בין יצרנים שונים המספרים דשא סינטטי. מומלץ לבחור בחברה מוכרת, בעלת ניסיון וותק בתחום על מנת לקבל אחריות למוצר זה, ארוכת טווח. בנוסף, חשוב לברר מה כולל האחריות וכמובן מיהו המפעל שעומד מאחורי הדשא סינטטי.

אפשר לסכם כי לא כל יום קונים דשא סינטטי, לכן יש לבדוק בין מותגים ומוצרים שונים ולהקפיד על השוואתם.

המומלצים שלנו:

דשא סינטטי

דשא סינטטי במבצע

התקנת דשא סינטטי

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here