במדינת ישראל יש לנו את ההזדמנות לחגוג פעמיים את יום אהבה, בין אם מדובר בט"ו באב או בווילנטייס שהוא היום הבינלאומי. לא משנה באיזו עיר אתם גרים, חנות פרחים תמיד תוכלו למצוא, בעיקר בימים אלו אשר כל הרחבות מלאות בזרים יותר יפים אחד מהאחרים. לכן, בחירה מושלמת של זר פרחים ליום אהבה הינה תמיד החלטה קשה מכוון שקיימים מגוון של סוגים רבים. אז כיצד אפשר לקלוט בדיוק בטעם של בני הזוג שלכם? באילו פרחים לבחור? האם הזר שרכשתי מתאים ליום אהבה? כל אחד כבר שאל את שאלות אלו, לכן מאמר זה מאפשר לכם לענות עליהם ולבוא מוכנים ביום המיוחד הזה.

בחירת זר פרחים ליום אהבה

קיימים כמה דגשים חשובים על מנת לבחור את הזר שיפתיע לטובה את בני הזג שלכם ושיהפוך את היום הזה למיוחד.

  • הדבר הראשון אשר חשוב לבחור כאשר רוכשים זר פרחים ליום אהבה הוא הצבע השולט בו. חשוב לדעת, שהצבעים השולטים ליום אהבה בזרי פרחים, הם באופן מסורתי, גוונים של כתום, לבן, ורוד, צהוב, כתום וכמובן הצבע האדום. אז האם אפשר לבחור זרי פרחים בגוונים שונים ? התשובה היא חד משמעית כן, ובכן יש אפשרות גם לשלב צבע ירוק או כחול, בעיקר אם זה הצבע המועדף של בני הזוג. עם זאת, מומלץ לבחור באחד או כמה מהצבעים שהזכרנו כצבע הבולט לזר פרחים.
  • במידה ואתם מחפשים רעיון מקורי ליום אהבה, אך גם מעוניינים לשמור על המסורת של להעניק לשני שלכם זר פרחים, מומלץ לבחור בזר עם אלמנטים  מתוקים משולבים בתוכו. לדוגמא, בין הפרחים יבלוט מקל עם סוכריה או שוקולד בצורת פרח או בצורת לב לרומנטיים ביותר. זו מחווה קטנה ויפה שמסמנת את אהבה המתוקה לבני הזוג שלכם.
  • לסיום, תשאלו את עצמכם עם תרצו גם להביא אגרטל עם הזר פרחים. במידה והתשובה נשארת לא ברורה, תבררו אם לבני זוג שלכם יש אגרטל, אם לא אז זו הזדמנות מעולה להראות חשבתם על הכל ועד הפרטים הקטנים. בנוסף, העיצוב של זר פרחים הרבה יותר מיוחד ויותר יפה כאשר אתם מעניקים אותו עם אגרטל מושקע ביותר.

פרטים נוספים

הנכם יכולים לבחור להעניק את הבני זוג שלכם בעצמכם או להפתיע אותו במשלוח עד הבית או עד מקום עבודתו. יום אהבה נולד כדי לחגוג את אהבה בין זוגות בכל העולם, אז לא משנה מה תבחרו, העיקר שתהנו מכל רגע של יום המיוחד הזה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here