אם יש לכם עסק ודאי הבנתם כבר את החשיבות של בניית אתר אינטרנט לחברה שלכם. האינטרנט הוא מרכז העניינים של כולם היום ובעזרתו תוכלו להגיע לקהלי יעד חדשים ולהביא לקוחות נוספים לעסק שלכם. זאת תוכלו לעשות במידה ויהיה לכם אתר אינטרנט לעסק כמובן. סוג האתר, העיצוב שלו, נוחות השימוש בו והתוכן שיהיה בו יהיו רק חלק מהפרמטרים המשפיעים על הקהל המגיע לאתרכם ועל אופן הפעילות שלו באתר.

מדוע כדאי לבחור בחברת בניית אתרים מקצועית?

אחד החסרונות של הצמיחה המטאורית של האינטרנט בשנים האחרונות היא שהיא הצמיחה גם עוד הרבה אנשים שחושבים שהם יכולים לרכב על הגל ללא הכשרה מקצועית מספקת וללא ידע מקצועי שיסייע להם בקבלת ההחלטות הנכונות עבור הלקוח. זה יוצר מצב שבו חברה מסוימת, כדי לחסוך מעט כסף, תפנה לפרילנסר שמציג את עצמו כבונה אתרים. היום אפשר ללמוד הכול דרך האינטרנט, כולל בניית אתר אינטרנט, אולם לניסיון ולידע מקצועי אין תחליף וכי אתם רוצים לבנות אתר בעזרת חברה מקצועית שתדאג לפרטים הקטנים ביותר ולא אתר שגם אתם יכולתם לבנות לאחר קורס של שעתיים.

בחירה שגויה של חברת בניית אתרים עשויה לעלות לכם בזמן וכסף רב. בעוד אתם מנסים לחסוך כסף, ייתכן ויהיו ליקויים רבים באתר שייפגעו הן בחוויית הגלישה באתר, הן בניהול השוטף של האתר על ידכם או על ידי צד שלישי ואולי אפילו על קידום האתר בגוגל מה שעשוי להסב לכם נזק רב.

מה נרצה לבחון כאשר אנו פונים לחברת בניית אתרים?

  • כמה זה עולה לנו?
    בעוד הכסף לא תמיד מהווה את הפרמטר המכריע כאשר מדובר בבניית אתרים, הרי שמה שאנו בוחנים כאן בעצם הוא את סוג האתר שאנו הולכים לקבל. אם אתם רואים מבצע של אתר באלף שקל (או אפילו מאה ש"ח לחודש למשך שנה) הרי שככל הנראה תקבלו אתר בסיסי או כזה המובנה על תבנית בסיסית שהוכנה מראש שיולבשו עליה תכנים ועיצובים הקשורים בעסק שלכם. אם אתם מחפשים אתר ייחודי ומתקדם יותר הסכומים יהיו פי כמה וכמה.
  • האם יש חוזה?
    האם החברה עובדת עם חוזה או שהכול באוויר? חברה מקצועית תעבוד עם חוזה מסודר חתום בין שני הצדדים.
  • כמה שליטה תהיה לנו על האתר לאחר בנייתו?
  • תיק עבודות – בדקו את תיק העבודות של החברה והאם יש אתרים שהם בנו הקשורים בנישה שלכם ותוכלו להתרשם מהם? אם לא אז האם תוכלו להתרשם מאתרים אחרים ומרמתם?
  • התרשמות בשיחת טלפון/פגישה – בסופו של דבר אין כמו פגישה או שיחת טלפון כדי לקבל הרגשה אודות הגוף עמו אנו רוצים לעשות עסקים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here