בחירת חברת הובלות יכולה להיות משימה לא פשוטה בהתחשב בכך שאתם שמים את הרכוש שלכם בידי אנשים שאתם לא מכירים. על מנת לבחור בבטחה חברת הובלות אמינה ומקצועית יש הצורך לבדוק כמה דברים בסיסיים לפני שאנו מסכימים למישהו לגעת ברכוש שלנו. אחרי הכול, עם לחץ של מעבר דירה או שיפוץ מקום מסוים (דירה, משרד, חנות וכו') יש לנו הרבה דברים על הראש והובלת הריהוט והציוד הוא רק דבר אחד מתוך אותם דברים שיש לנו לדאוג. מרוב לחץ נוכל לעשות טעויות שיעלו לנו ביוקר.

להלן מספר טיפים לצורך בחירת חברת הובלות:

  • חפשו אחר חברה מוכרת. אם אתם רוצים לחסוך בעלויות ולקחת חברה קטנה יותר בקשו המלצות משכנים, חברים וקרובים ששכרו כבר שירותים של חברה כזו או אחרת באזורכם. כמו כן תוכלו לבדוק מעט מידע על אותה חברה באמצעות האינטרנט.
  • זמינות – אם אתם מנסים להתקשר כמה פעמים לנציג מטעם חברת ההובלות כדי שיקבע אתכם הובלה או יענה לכם על שאלות, אתם בדרך הנכונה לעשות טעות בהזמנת אותה חברה. אם הם לא מוכנים לענות לכם כנראה ששירות הלקוחות שלהם לקוי וכאשר תזדקקו לשירות זה יכול להשפיע גם על איכות השירות שתקבלו וכמובן על היחס בשיחות ובהתנהלות אתכם.
  • רישיון מוביל – לחברת הובלות מקצועית ומורשית יש רישיון מוביל אשר מאפשר חניה במקומות מיוחדים לפריקת סחורה/ציוד, כמו גם אישור לנהיגה ברכב כבד ועוד. כל אלה מעידים על חברה מקצועית הפועלת על פי חוק.
  • הצעת מחיר/הסכם הובלה כתוב – חברת הובלות מקצועית תוציא לכם מסמך המעיד על מפרט ההובלה שלכם, כולל תאריך והצעת מחיר. לחברה שאין לה אבא ואימא או שתנסה להעלים מסים ו/או עסקאות כאלו ואחרות לא יוציאו לכם מסמכים אלו.
  • ביטוח הובלה – אם אתם לא יודעים אז חברות הובלה מבטחות בדרך כלל את תכולת ההעברה של הלקוח. עלות הבטוח יכולה להילקח בחשבון בהצעת המחיר שתקבלו מחברת ההובלות אבל אסור לכם לוותר על כך.
  • ציוד מתאים – וודאו כי לחברת ההובלות יש משאית בגודל הנדרש להוביל את הציוד/ריהוט שלכם, כמו גם את כוח אדם הנדרש להעלות/להעביר אותו ליעדם. כמו כן, אם יש צורך במנוף או כלי רכב אחרת להובלת סחורה מסוימת גם את זה תצטרכו לברר מראש.

לסיכום; לפני שאתם בוחרים חברת הובלה חזרו וקראו את המאמר הזה. למדו היטב כיצד להתנהל מול חברות ההובלה ולמדו לעמוד על שלכם מולם. אלה ינסו לסגור אתכם עסקה במהירות אולם אתם רוצים לקבל שירות סבלני ומקצועי.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here