לא נעים לכם להודות בכך, אך אתם נמצאים על פרשת דרכים ואתם מתחילים לחשוב שאתם חיים בשקר. זו יכולה להיות בת הזוג שלכם שלאחרונה מטפחת את עצמה יותר מדיי, ואתם חושדים שיש לה מאהב. זה יכול להיות עובד בעסק שלכם שסרח ואתם מעוניינים לבצע לו בדיקת פוליגרף. וזה יכול להיות גם חבר טוב שלכם שהחלטתם להקים עמו עסק במשותף ושילמתם עבורו את חלקו, אך בזמן האחרון הוא לא עונה לטלפון. אל דאגה, לשם כך יש חוקרים פרטיים שנכונים להשיג עבורכם כל מידע.

4 טיפים לבחירת חוקר פרטי

החלטתם לשכור את שירותיו של חוקר פרטי מקצועי כדי להגיע אל האמת? הטיפים האלה יעזרו לכם לבחור את החוקר הטוב ביותר:

  • בחרו חוקר שיש לו רישיון – לחוקר שעמו אתם מעוניינים לעבוד צריך להיות רישיון. על מנת שהחוקר יהפוך לחוקר פרטי מן המניין, עליו לעבור בהצלחה את בחינות ההסמכה. לאחר מכן, הוא צריך להשתתף בבחינת הסמכה מטעם משרד המשפטים ולעבור אותה בשלום. אז הוא מקבל רישיון זמני לצורך התמחות של 3 שנים. את הרישיון הקבוע שלו יקבל החוקר רק אם עבד 5 שנים ברציפות.
  • חוקר מנוסה – מומלץ לבחור בחוקר פרטי מנוסה שיודע להתנהל בשטח. חוקר זה יסייע לכם להגיע אל האמת מהר יותר: יש לו קשרים טובים עם חוקרים אחרים ובעלי מקצוע שיכולים לסייע לו בדרכו, הוא בעל תגובה מהירה ויודע לאלתר גם כשהמצב נראה לכם אבוד.
  • חוקר בעל סבלנות – חוקר פרטי מקצועי צריך להפגין סבלנות כלפי כולם. ראשית, עליו להיות סבלני כלפיכם, הלקוחות שלו. כן, כן גם כשאתם מאריכים בדברים ומוסרים לו מידע בלתי רלוונטי. שנית, עליו להיות סבלני כלפי מושאי החקירות. לעתים עלולות לעבור שעות ארוכות של מעקב מבלי שתיראה תנועה כלשהי.
  • חוקר המנוסה בתחומים שונים – חוקרים פרטיים מתמחים במגוון רחב של תחומים: בגידות, חקירות כלכליות, מעקבים, איתור שיחות טלפון חסויות ועוד. עליכם לבחור את החוקר שעוסק בתחום הרלוונטי לכם.

החוקר פועל עם החוק

דבר נוסף שיש להביא בחשבון כאשר אתם שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי הוא לזכור שהחוקר אינו מעל החוק. כך שאם תבקשו ממנו לבצע מעקב בלתי חוקי או להציב מצלמה במקום בעייתי, סביר להניח שתקבלו סירוב מנומס. כמו כן, החוקר אינו יכול להתחזות לאדם אחר גם כדי לדלות מידע. במקרה זה הוא פשוט מעמיד פנים כי הוא אדם אחר, על מנת להשיג את המידע הדרוש מבלי לעורר חשד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here