תוכן הוא חלק קריטי בכל הקשור לשיווק העסק שלכם באמצעות האינטרנט. התוכן הוא זה שמניע אנשים לפעולה, מייצג אתכם כאנשי מקצוע ומומחים בתחומכם וכן הוא זה שיכול לגרום לאנשים לסמוך עליכם או לא. מלבד זאת, באמצעות תוכן ייחודי וטוב אפשר לקדם אתר במנועי החיפוש, משהו שאי אפשר לעשות עם תוכן דליל, ספאמי או מועתק. מכאן אנו למדים על החשיבות של כותב תוכן בעסק שלכם.

מדוע חשוב לשכור כותב תוכן ולא לכתוב בעצמנו?

כאשר מדובר בעסקים קטנים לרוב בעלי העסקים מעוניינים לחסוך כסף על כל דבר אפשרי ולכן יכולים אף להציע לכתוב את התכנים שלהם בעצמם. הדבר לא מומלץ ברוב המקרים משום שכותב תוכן ככל הנראה יכתוב ברמה גבוהה יותר והוא גם מכיר את הדגשים השונים לכתיבה עבור אזורים שונים באינטרנט. כך למשל עבור מנועי חיפוש יש להתאים את התכנים לדרישות של מנועי החיפוש וכן לשלב בצורה נכונה מילות מפתח, זאת כדי שדפי האתר יוכלו להתקדם במנועי החיפוש.

כיצד נבחר כותב תוכן בצורה נכונה?

  • תיק עבודות – האם יש לו תיק עבודות שהוא יכול להציג לכם? גם אם הלקוחות שלו מבקשים פרטיות, כותב מקצועי דואג שיהיה לו תיק עבודות להציג ללקוחות אפילו בעזרת תכנים שנכתבו רק לטובת תיק העבודות עצמו.
  • כמה הוא דורש עבור הכתיבה? – כותב מקצועי ואיכותי ידרוש מחירים גבוהים יותר מהממוצע בשוק בדרך כלל. לעבוד עם כותב במחיר ממוצע גם יכול להיות בסדר גמור עבורכם, אולם כדאי להיזהר מכותבי תוכן שגובים מחירים נמוכים מדי. ייתכן ואלה עובדים עם תוכנות להכנת התוכן או חלק ממנו וזה עשוי לגרום לכם לנזק בלתי הפיך. כמו כן ייתכן והם פשוט כותבים לא טוב ולכן המחיר הנמוך.
  • האם יש לו ניסיון בכתיבה בתחום שלכם? – ייתכן והוא מעולם לא נתקל בכתיבה בנושא שלכם וזה עשוי להשפיע על איכות התוכן שהוא יגיש לכם.
  • האם הוא מספק את סוג התוכן שאתם זקוקים לו? – יש כל כך הרבה סוגי תכנים ולכל אחד המאפיינים שלו. וודאו כי הכותב מסוגל לספק לכם את התכנים המבוקשים. תוכן שיווקי שונה מתוכן אינפורמטיבי לצורך קידום אתרים ואלה שונים מתכנים לפייסבוק למשל.
  • האם הוא יכול להתחייב לזמני הגשה? – כותב מקצועי שעוסק בתחום במשרה מלאה מנהל לו"ז עבודה מסודר ועל כן יוכל להתחייב להגשה תוך זמן מסוים.
  • האם הוא יכול לספק אחריות על התכנים שלו? אם הוא כותב טוב הוא יוכל לעמוד מאחורי התכנים שלו ולספק אחריות במידה ומשהו לא עומד בסטנדרטים ובציפיות שסוכמו לפני תחילת העבודה.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here