איך לבחור מקום נופש?

החלטתם לצאת לנופש. אנחנו נעזור לכם להפוך את החופשה למוצלחת.

איך לבחור מקום נופש

תקופת החגים היא תקופה שרבים מאתנו מבלים חופשות במקומות מגוונים כמו בתי מלון, צימרים, בתי הארחה, אכסניות נוער ועוד.

בפרסומים במקומות השונים אתם יכולים לראות הרבה מאוד הבטחות מלונות שהם בדרגה נמוכה נותנים לעצמם דירוג של ארבעה כוכבים. צימרים עם ציוד מיושן מרעיפים על עצמם הלל ותשבחות.

מקרה אישי שקרה לי התקשרתי לחברת תיירות מפורסמת וביקשתי להזמין שני ימי נופש במלון. בשיחת הטלפון הוצא לי סויטה גדולה במיוחד שכוללת בתוכה גם ספא. החלטנו להתפנק ולהזמין את הסויטה. אשתי ואני היינו מאוד מרוצים מהעסקה ואנחנו נוסעים בשמחה לבית המלון. אנחנו מגיעים לקבלה של בית המלון. ואז נופלת עלינו ההפתעה הגדולה. הבחורה שיושבת בקבלה אומרת לנו "מסרו לכם שהג'קוזי אינו עובד" אני שואל מי היה אמור למסור לי זאת והתשובה היא אנחנו מסרנו זאת לסוכן. ניסינו לדבר עם חברת התיירות נאמר לנו שעד סוף החג המשרד סגור. מאחר ומדובר בחג שכבר לא ניתן להחליף מלון כי כולם תפוסים החלטנו להישאר במלון ללא ג'קוזי. וזאת הייתה ההפתעה הראשונה לאחר מכן הוברר שגם המיזוג בחדר אינו עובד. איש התחזוקה הזמין את איש המזגנים ועד השעה 22:00 תוקן לשמחתנו המזגן. אני מתכוון לדרוש פיצוי על מה שקרה לנו. אבל את עוגמת הנפש שנגרמה לנו קשה יהיה להחזיר.

מה לעשות בכדי שלא נופתע.

1. לפני שמזמינים מקום לברר אצל ידידים באילו מקומות נופש הם היו ואם הם היו מרוצים. בקיצור להזמין נופש לאחר שיש לנו המלצות ברורות.

2. לאחר שקיבלנו החלטה לדרוש ממקום הנופש פירוט של ההזמנה שבה יהיו כתובים כל הדברים עליהם סיכמנו בעת ההזמנה.

3. לפני שיוצאים מהבית להתקשר למקום הנופש לברר שכל מה שסוכם הוא בתוקף.

4. להגיע עם הניירת לבית המלון בכדי למנוע בעיות במידה ויהיו בירורים.

5. אם ארבעת הסעיפים הראשונים לא עזרו לכם ובכל אתם מרגישים כי קופחתם לא לוותר ולדרוש פיצוי.

אני מאוד מקווה כי הדברים שנכתבו יעזרו לכם בחופשתכם הבאה

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here