איך לבחור עגלה לתינוק?

הורים יקרים, אם אתם מעוניינים לרכוש עגלה לתינוק, סימן שמגיע לכם מזל טוב! ובכן, אנחנו לא לומדים להיות הורה ואף אחד לא לימד אותנו איך בוחרים את העגלה הטובה ביותר עבור התינוק שלנו. ובכל זאת, כאשר אנו הופכים להיות הורה, כאשר היום המרגש מגיע, חובה עלינו לקבל החלטה נכונה ולבחור את עגלת תינוק המושלמת.

השלב הראשון של רכישת עגלה לתינוק

על מנת לרכוש את העגלה שמתאימה בדיוק עבורכם ועבור התינוק שלכם, יש להגדיר, בשלב ראשון, הצרכים המבוססים על אורח חיים שלכם. תשבו כמה דקות במטרה להבין את המאפיינים והצרכים הספציפיים, התקציב שעומד לרשותכם והמבנה המשפחתי שלכם. לאחר מכן, תחשבו על מקומכם מגורים, האם יש לכם מעלית ובאיזה קומה אתם גרים, האם אתם זקוקים לנסוע בתחבורה ציבורית או שתיסעו אך ורק ברכב. ולסיום, תנסו לברר את סדר העדיפויות של תכונות שצריכות לכלול בעגלת תינוק.

השיקולים העיקריים לבחירת עגלת תינוק

כאשר הנכם יודעים, פחות או יותר, את מה אתם מחפשים בעגלת תינוק ניתן לברר את השיקולים החשובים והעיקריים לבחירת ורכישת עגלת תינוק:

  • מכוון שקיימים סוגים רבים של עגלות תינוק בשוק, מומלץ להגיע אל חנות על מנת לנסות אותם. הדבר הראשון שמומלץ לברר הוא הפתיחה והקיפול של העגלה. ובכן, מכוון שתבצעו פעולות אלו, פעמים רבות, רצוי לרכוש עגלה שמתקפלת ביד אחת מאשר אחד שזקוק לכמה שלבים לקיפולה.
  • לאחר מכן, מומלץ לבדוק את יכולת ניהוג של העגלה. יכולת זו מושפעת מידית האחיזה וממבנה העגלה.
  • הפריט החשוב ביותר כאשר רוכשים עגלת תינוק הינו הבטיחות. רצוי לא להתפשר על איכות ועל בטיחות של העגלה על מנת לשמור על תינוקכם. חשוב לברר אם העגלה מיוצרת על ידי חברה מוכרת המקפידה על תקינה בטיחותית.
  • למרות שלאחר הלידה התינוק שוקל מאט, יש לחשוב על החודשים הבאים כאשר הוא יגדל. ובכן, ניתן לבחור עגלות לפי משקל, לדוגמא, תכלו לרכוש עגלה המתאימה לתינוק מגיל לידה ועד שהוא ישקול 15 קילוגרמים. בכך, תוכלו לשמש את העגלה במשך כמה חודשים טובים.
  • לסיום, ניתן להשוות את העגלות בין מחירים שונים בשוק. כפי שנאמר רצוי לא להתפשר ולבחור עגלה בטיחותית ואיכותית. בנוסף, כיום תכלו לרכוש עגלות אלו במחירים תחרותיים מאוד.

אפשר לסכם כי בחירת עגלת תינוק חשובה ביותר, לכן רצוי מאוד לבחור בחברה אמינה ובעגלה איכותית ובטיחותית על מנת לקבל את תינוקכם לעולם בצורה הכי טובה שיש.

בהצלחה ומזל טוב !

 

 

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here