כיום ישנה מודעות הולכות וגוברת לכך כי השם הפרטי שלכם יכול להשפיע על האופי, מהלך החיים, ועל תחומים שונים בחיינו. בין אם מאמינים בכך או לא, אנשים רבים מקדישים מחשבה רבה בבחירת שמות ילדיהם, כאשר ישנם הרבה מאוד דרכים להחליט באיזה שם לילד לבחור והאם הוא יהיה מתאים לאדם. לעיתים נוצר מצב בו אנשים מתלבטים מספר שבועות ואף משנים את השם שנבחר לאחר תקופת מה. ישנם מקרים בהם הילד גדל ומשנה את שמו כי מעולם לא התחבר אליו או אהב אותו, וישנם מקרים בהם מוסיפים שם נוסף במהלך החיים על מנת לשפר ולחזק תחומים מסוימים בחיינו.

דרכים נפוצות בבחירת שם לילד:

יש אנשים אשר מתחברים לדרכים הקונבנציונליות בבחירת שם, וישנם אנשים אשר מחפשים ערך מוסף, אלמנט רוחני וכולי. בכל מקרה ישנם עזרים רבים בבחירת שם לילד ואף אנשי מקצוע, רוח ודת שונים אשר מספקים שירות וסיוע בתחום, הנה כמה מן האפשרויות:

  • ספר שמות: כיום ניתן לרכוש ספרי שמות, אלה הם ספרים שהם בעצם מאגר שמות גדול, הכוללים פירושים מסוגים שונים עבור כל שם ושם. ישנם ספרים אשר מספקים לשמות פרשנות מילולית, יש המספקים פרשנות רוחנית או דתית וכולי.
  • קבוצות פייסבוק: כיום המדיות החברתיות מספקות במה ומענה לכמעט כל מקרה שיש לכם צורך להתייעץ בו. ישנן קבוצות ייעודיות לבחירת שמות, ישנן קבוצות אמהות, קבוצות הורות וכולי.

מדובר בסוג של מאגר בלתי נדלה של רעיונות אשר בהחלט יכול לתת פתרון מהיר ויעיל לשאלת הבחירה.

  • אתרי אינטרנט: בשונה מן הספרים הנ"ל, אתרי אינטרנט אשר מציעים מאגרי שמות בחינם, מתעדכנים באופן תדיר, וניתן למצוא בהם מבחר גדול של שמות לבנים ולבנות אשר נשאר מעודכן וברוח התקופה תמיד.
  • ייעוץ עם רבנים ואנשי דת: גם אנשים המנהלים אורח חיים חילוני לחלוטין נעזרים באנשי דת על מנת לבחור שם לרך הנולד. לעיתים אדם מגיע עם מספר שמות עליהם חשב בעצמו והרב עוזר לו להתמקד בבחירה ולעיתים יציע הרב שם בעצמו. ניתן גם לברך את שם הילד ואת הילד עצמו במידה ומתעקשים לתת שם אשר מרגיש לרב שאינו מתאים במיוחד לילד.
  • ייעוץ עם אנשים מקצוע מעולם הרוח: ישנם אנשי מקצוע רבים מעולם הרוח כמו למשל נומרולוגים, אסטרולוגים וכולי אשר בעזרת תורות שונות ושיטות חישוב מגוונות יכולים למקד אתכם בבחירת שם הילד על מנת להתאים את שמו לאופיו ולהקל עליו בחייו.
  • הענקת שם לזכרו של אדם קרוב.

בהצלחה!

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here