המוסיקה מחברת בין אנשים וליצור לקרב גם בין אנשים זרים לחלוטין. כאשר זה נוגע לאורחים באירוע שלכם סביר להניח שחלק מהם יכירו אחד את השני וחלק ירגישו זרים לחלוטין מכיוון שהם מכירים רק אתכם, חתני השמחה. תקליטן לאירוע שלכם ידע להרקיד, להקפיץ ולהלהיב את כולם, לגרום להם לשכוח את מי הם מכירים ואת מי לא וימלא את רחבת הריקודים באנשים רבים מלאי אנרגיה.

הדגשים החשובים בבחירת תקליטן לאירוע שלכם:

  • תיק עבודות – בדקו תחילה את תיק העבודות של התקליטן. אין כמו התרשמות ממגוון סרטונים שלו מתקלט במסיבות שונות כדי לראות כיצד הוא משפיע על הקהל, מהי רמת האנרגיות שלו, כיצד הוא מפעיל את האנשים ומהי סוג המוסיקה שהוא מנגן.
  • דיג'יי אחד או דאבל DJ? – לא כל אחד יכול לספק שירותי דאבל דיג'יי אז אם תרצו כאלה תצטרכו לברר זאת מראש.
  • הצעת מחיר – תקליטנים צעירים וחסני ניסיון או פחות מקצועיים, דורשים לרוב מחירים נמוכים יותר מהממוצע בשוק. כיום תוכלו למצוא דיג'יי איכותי במחירים של 5-6 אלף שח בממוצע, אולם מחירי הדיג'יי יכולים להגיע גם עד 10 אלף שח תלוי בעונה בשנה, באיך הדיג'יי מעריך את עצמו, בניסיון שלו, באטרקציות הנוספות שהוא מספק ועוד.
  • וותק וניסיון – אתם רוצים דיג'יי מנוסה ומקצועי באירוע שלכם וכזה שגם תוכלו לסמוך עליו שלא ידפוק לכם ברז ברגע האחרון ויסכן את השם שלו.
  • סוג השירים המנוגנים – ישנם תקליטנים שמתמחים בסגנונות מסוימים ואתם רוצים לוודא מהם אותם סגנונות ואם הם מתאימים עבורכם. אתם לא רוצים דיסק מאולתר שתוכנן בזמן קצר באירוע שלכם, כי זה משהו שגם אתם יכולים לעשות. מוסיקה היא יצירה ואתם רוצים תקליטן שיצר את הסמפלים שלו עם השירים המודרניים ביותר בצורה הטובה ביותר.
  • האם יש אטרקציות נוספות שהוא יכול לספק? – בדקו האם התקליטן יכול לספק לכם מסיבת אוזניות או שילוב של מופע לייזרים או אפילו מסיבת קריוקי באירוע שלכם.

כמה אמור לעלות תקליטן לאירוע שלנו?

כפי שרשמנו כאן למעלה מחיר תקליטן נע בין 2000 ל-10000 שח. המחיר הממוצע לתקליטן איכותי הוא באזור ה-5 אלף שח. אין זה אומר שלא תוכלו למצוא תקליטן טוב ב-2000 שח אך הסיכויים לכך הנם נמוכים מאוד. בדרך כלל אלה שיתנו לכם את המחיר הנמוך יהיו חסרי הניסיון או בעלי ציוד פחות מקצועי. על המחיר משפיעים גם גורמים נוספים, כמו: מיקום האירוע, התאריך, כמות השעות שהוא צריך להישאר ועוד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here