איך להביא לייקים לדף בפייסבוק

דף עסקי בפייסבוק הוא חלק מתכנית השיווק והפרסום של כל בית עסק כיום. הפייסבוק נחשבת לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם ולאתר השני בגודלו אחרי גוגל. מדובר ברשת פרסום ענקית ומובילה עבור עסקים בכל תחום וכיום ניכר שהאתר מצליח לא רק בזכות היותו רשת חברתית פופולרית לשיתוף תוכן, אלא גם בזכות זה שהיא מסייעת בקיום של עסקים רבים בארץ ובעולם בזכות פלטפורמת הפרסום שלה.

מהו דף עסקי?

הדף העסקי הוא עמוד בתוך האתר של פייסבוק בעל סאב דומיין ייחודי שאתם בוחרים (כל עוד הוא פנוי כמובן) ומשמש כמעין כרטיס הביקור שלכם או של העסק שלכם בפייסבוק. את הדף תוכלו לפרסם ולשתף בכל רחבי האינטרנט וכן לתת כתובת ישירה לעמוד העסקי שלכם בכרטיסי ביקור, בוואטסאפ, הודעות SMS וכמובן בשיחות עם אנשים אחרים. בדף תוכלו לשתף תוכן בנפרד מהפרופיל האישי שלכם ולקדם מוצרים ושירותים הקשורים לעסק שלכם.

מהם הלייקים ולמה הם משמשים אותנו?

לייק היא פעולה שאדם עושה כדי לעקוב אחר הפעילות בדף. למעשה אם אדם מגיע לעמוד שלכם, רואה את הפעילות שלכם ואוהב אותה הוא עשוי לרצות להמשיך לעקוב אחריכם ולכן יעשה לכם "לייק" לעמוד. את הלייקים אנו מכירים גם מכפתורי לייק באתרים רבים ברחבי הרשת וכן באפשרות לעשות לייק לפוסטים של חברים או תכנים שונים בעמודים עסקיים וקבוצות ולא רק לייק לעמוד עצמו. אדם שעושה לייק לעמוד העסקי שלכם, יוכל לעקוב אחר הפעילות שלכם בעמוד על ידי כך שהוא יקבל התראה בכל פעם שתעשו שינוי כלשהו בעמוד או תוסיף אליו תוכן. ככל שיהיו יותר לייקים לעמוד העסקי שלכם כך תגדל רשימת האנשים שיקבלו מכם התראות וכך גם הסיכוי למכור יותר ולהניע יותר אנשים לפעולה.

פעולות שונות שנוכל לעשות כדי להביא עוד לייקים לדף העסקי שלנו:

  • פרסום ממומן הוא ככל הנראה האופציה הטובה ביותר. תוכלו לבחור בין שימוש בפלטפורמת הפרסום או לקצר את התהליך ולפרסם ישירות מתוך העמוד. הכסף שלכם יביא לכם חשיפה גדולה לאנשים שאתם תמקדו אליהם את הפרסום (תוכלו לפלח אותו לפי סעיפים שונים) וכך למעשה לפעול בדרך הקצרה והמהירה ביותר להבאת לייקים.
  • שיתוף באתר שלכם – שתפו את העמוד באתר שלכם לקבלת לייקים נוספים. נצלו את התנועה באתר המגיעה מגוגל ומקורות נוספים כדי לשלוח אנשים גם אל העמוד העסקי שלכם.
  • החלפת לייקים – עשו לייק לעמודים אחרים ובקשו מבעל העמוד לפרגן לכם בחזרה לייק.
  • שתפו פוסטים מתוך העמוד בקבוצות דיון או בפרופיל האישי שלכם.
  • שתפו באופן ישיר את העמוד עם חבריכם והזמינו אותם לאהוב את הדף העסקי שלכם.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here