איך להסביר לאישה מה זה נבדל

נכון שבשלב מסוים אתה כבר מתייאש וכשהיא שואלת אותך: "מאמממממממממממממי בפעם האחרונה, מה זה נבדל"? אתה באוטומט אומר לה שהויזה נמצאת בכיס האחורי הימני של הג'ינס.
אתה לא היחיד שמתמודד עם השאלה הנצחית הזאת ואם באמת היא מתעניינת ולא עושה את עצמה בשביל עוד סיבוב על כרטיס האשראי – יש מצב שאפשר להסביר לה ואפילו שתבין!

נבדל לחיים ארוכים

בואו נסביר קודם כל מה אומר החוק:

חוק הנבדל חוקק במיוחד בשביל משחק הכדורגל באנגליה במאה ה-19 אך השתלב בענפי ספורט נוספים כגון: פוטבול אמריקני, הוקי קרח ורוגבי. החוק כפי שמצוטט ב-ויקיפדיה אומר: "כדורגלן הנמצא בעמדת נבדל הוא שחקן, אשר נמצא קרוב יותר לקו השער של הקבוצה היריבה מאשר הכדור ובינו ובין קו שער היריב יש פחות משני שחקני קבוצה יריבה (שוער נחשב כשחקן לכל דבר ועניין על פי החוקה). שחקן אינו נמצא בעמדת נבדל אם הוא נמצא בחצי המגרש של קבוצתו".

איך תסביר לה את זה?

בשפה הנשית ההסבר הוא כדלקמן: בואי נניח שאת בשופינג. אחרי שעתיים של מדידות מצאת את השמלה המושלמת ואת עומדת בתור לקופה. לפנייך עומדת מישהי שהחליטה לקנות את כל הקולקציה לה, לבעל ולילדים. עכשיו, את סבלנית, מנומסת, אבל פתאום באה אחותה וזורקת לה עוד ארבעה מכנסיים  ושתי גופיות ואומרת לה: "מאמי, שלמי גם על זה ואני אחזיר לך". זה נבדל!!!
את חיכית בסבלנות והיית הבאה בתור ומישהי אחר ניסתה לעקוף אותך. פשוט לא?

אני לא אכנס למושגים של נבדל פאסיבי ומלכודת נבדל, אני בגדול מנסה לעזור לגברים שנמצאים בסיטואציה שבה כבר אין להם דרך אחרת להסביר לה את זה.

אז אם אתם רוצים קצת יותר שקט נפשי במהלך המונדיאל הבא, הקדישו דקה להסביר לה שנבדל זה לרמות ולעקוף אותה בתור בחנות הבגדים ואני מבטיח שהיא תתעצבן לא פחות מכם בפעם הבאה שהשופט יפסול את השער.

כמובן שהמאמר נכתב ברוח הומוריסטית ואני בטוח שיש נשים רבות שיכולות להסביר לגברים שלהן מה אומר החוק.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here