כבר משנות האלפיים החל תחום הכסף באינטרנט להתפתח. בתחילה אנשים בודדים הצליחו לייצר כסף באמצעות האינטרנט בדרכים שונות. על אף ההתפתחות המהירה מאוד של האינטרנט, לאנשים היה קשה מאוד לעכל את תהליך הגלובליזציה ולהבין שבאמצעות האינטרנט ניתן לייצר כסף גם בעבודה מהבית מפחות שעות עבודה שאנשים רגילים לעבוד פיזית בחוץ. בשל סיבה זו רבים לא האמינו והתבדו. כיום עשרות אלפי ישראלים מייצרים כסף מהבית באמצעות האינטרנט וכן מיליוני אנשים ברחבי העולם.

להלן מדריך קצר לאפשרויות השונות להרוויח כסף באמצעות האינטרנט:

שלב 1 – פתחו אתר/בלוג משלכם:

ראשית יהיה עליכם לבנות תשתית משלכם, עליה תוכלו לעבוד ובה תוכלו לשווק את עצמכם ואת המוצרים/שירותים שלכם. לא משנה אם אתם יכולים לספק שירותי פרילנסינג דרך הבית או שאתם רוצים לכתוב בלוג פופולרי בתחום מסוים שאתם אוהבים ויכולים לשווק דרכו מוצרים של אחרים או למכור שטחי פרסום – יהיה עליכם בכל מקרה לבנות אתר משלכם כיוון שזו הדרך הטובה ביותר להתקדם.

שלב 2 – דאגו למוצרים/שירותים:

כעת תוך כדי הזנת תוכן בבלוג ומילויו, יהיה עליכם להחליט כיצד אתם הולכים להרוויח כסף ממנו? האם באמצעות שירות מסוים שתספקו מהבית? האם דרך מכירת שטחי פרסום כאשר הבלוג יהפוך לפופולרי? האם דרך הצבת פרסומות PPC באתר כמו גוגל אדסנס? האם באמצעות שיווק מוצרים פיזיים שלכם? או אולי באמצעות שיווק מוצרים דיגיטליים משלכם שתפתחו ותקדמו באמצעות האתר?

שלב 3 – בנו רשימת תפוצה:

לא משנה אם אתם הולכים להפעיל אותם באמצעות SMSים או באמצעות מיילים – בניית רשימת תפוצה היא חלק חיוני בבניית קהל לקוחות אוהד וכזה שיעקוב אחריכם לאורך זמן. קהל כזה שניתן להגיע אליו בלחיצת כפתור הוא חיוני לכל עסק ובאמצעות מסרונים קצרים תוכלו לקדם שירותים ומוצרים חדשים שלכם, לשלוח עדכונים ללקוחות על החברה, לחלוק מידע ועוד.

שלב 4 – פתחו פרופילים ברשתות החברתיות:

היו פעילים בפייסבוק, צרו פרופיל עסקי מקצועי והעלו אליו פוסט פעם או פעמיים בשבוע. שתפו את הגולשים במידע מרתק שיעודד אותם לעשות לכם Like או אפילו Share. הפייסבוק הוא דרך מהירה לשווק את העסק שלכם, ובאמצעותו ניתן לא רק להגדיל את החשיפה שלכם, אלא גם לקבל נתונים על הגולשים שלכם מבחינת אזור מגורים, מין או גיל.

לסיכום, רשת האינטרנט מלאה בהזדמנויות שיווקיות ואפשרויות להרוויח כסף. עליכם למצוא את האפשרות הטובה ביותר עבורכם וללכת עמה עד הסוף. אל תהססו להשקיע זמן בלימוד הרשת ובבחינת כלים חיוניים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here