בעידן המודרני אנשים רבים מנצלים את התנופה של עידן הדיגיטל והיכולות הבלתי נגמרות של האינטרנט כדי להתפרנס מהבית, או לכל הפחות כדי לקדם את עצמם ואת העסק שלכם ולהרוויח יותר. אנשים רבים שבעשור הקודם הקימו בלוג תמים בתחום אותו הם אוהבים והחלו לשתף שם תוכן באופן תדיר, הצליחו לאורך השנים האחרונות למנף את אותו בלוג לידי הכנסה במשרה מלאה.

איך להרוויח כסף מבלוג – דוגמאות אמיתיות:

אדם שהקים בלוג ושיתף בו תכנים אודות הטיולים והמקומות שהיה בהם גילה שהבלוג הפך במהרה לפופולרי, עד כדי כך שבתי מלון מפורסמים ויוקרתיים בכל העולם הזמינו אותו ללון אצלם בחינם וליהנות ממתקני המלון כדי שיסקר אותם בצורה חיובית אצלו בבלוג והמלון יזכה לחשיפה חיובית וגדולה בקרב הקהל הישראלי. אימא  חד הורית ל-3 ילדים שעבדה ב2 עבודות כדי להתקיים, הקימה בלוג לספר על אורח החיים העמוס של האם ועצות לייעול הזמן ואיך להיות אימא על אף הלו"ז הצפוף וזו החלה להתחיל לצבור אוהדות רבות שלימים רכשו ממנה קורסים, הגיעו לסדנאות שלה ורכשו ספרים שלה על הורות.

להלן מספר אפשרויות להרוויח כסף מהבלוג שלכם:

  • הכנסת פרסומות PPC לאתר – הירשמו למערכת פרסום כמו טאבולה, גוגל אדסנס ומערכות אמינות אחרות. באמצעות הגדלות של גודל וצבעים תוכלו לקבל קוד אותו תוכלו לשתול באזורים מסוימים באתר שלכם ולשלב פרסומות כחלק מהאתר שלכם. בלחיצה על הפרסומות תוכלו להרוויח מעט כסף. אם הבלוג שלכם יהיה פופולרי גם ההכנסה מלחיצה על הפרסומות תגדל.
  • מכירת שטחי פרסום – אם יש לכם הרבה אנשים הנכנסים מדי יום לאתר שלכם תוכלו בקלות למכור שטחי פרסום לאתר ולהרוויח כסף רב מכך.
  • מכירת מוצרים שלך – כמעט בכל תחום תוכלו ליצור מוצרים פיזיים או דיגיטליים משלכם ולמכור אותם אונליין. במידה ומדובר במוצר פיזי תוכלו לגבות גם דמי משלוח ולשלוח את המוצרים אל בית הלקוח.
  • מכירת מוצרים של אחרים – תוכלו להירשם לאתרים של תוכניות שותפים כדי למכור מוצרים של אחרים. במידה ואין לכם כוח או סבלנות או היכולת לייצר מוצרים משלכם תוכלו למכור מוצרים של אחרים ולהרוויח עמלה.
  • דמי מנוי – תוכלו להקים אזור מיוחד באתר כמו פורום סגור או קטגוריית מאמרים סגורה רק למנויי פרימיום לאתר ולגבות דמי מנוי חודשיים למי שירצה גישה לשם.

לסיכום; אם תתייחסו לבלוג שלכם כעסק לכל דבר ותפעילו אותו באופן תדיר, תחלקו ערך לגולשים ותזכרו שיש אנשים מאחורי המחשב ולא רובוטים שלא באמת קוראים את התוכן שלכם – אז אתם תהיו בדרך הנכונה ליצור לעצמכם הכנסה נוספת או עיקרית באמצעות הבלוג שלכם.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here