התחלה עם בחורה היא הרבה מעבר למשפט פתיחה כזה או אחר. הרבה לפני בחירת משפטי הפתיחה או בחירת המקום הנכון להתחיל עם בחורה חשוב לדעת ולהכיר את עצמכם טוב יותר ולבחון את האומץ שלכם. רבים מהגברים עוצרים את עצמם מבושה של לא לפדח את עצמם ובכך מפסידים עשרות הזדמנויות להכיר בחורות. חשוב להבין כי אף אחד לא יכול למכור לכם אשליות על משפטי פתיחה שבטוח יביאו לכם בחורות וכי אין נוסחה מסוימת לגרום לבחורות להידבק אליכם – זה פשוט לא קיים. אתם רוצים להיות עצמכם, פשוט אמיצים ואסרטיביים יותר ולדעת גם לקבל דחייה.

היכן אתם יכולים להכיר בחורות ומדוע אתם  לא עושים את זה?

רבים מחכים להיות שתויים מספיק במועדון או פאב כדי להתחיל עם בחורה או לנסות להתחיל אתה דרך הרשתות החברתיות על ידי התחברות אליה והתכתבות מאחורי המחשב. אלו הדרכים הפחדניות יותר מכיוון שאתם מפסידים אינספור הזדמנויות להתחיל עם בחורות במהלך היום. אם מישהי מוצאת חן בעיניכם, גם אם סתם הלכתם ברחוב, בקניון או בכל מקום אחר – נסו להתחיל אתה. מה כבר יקרה? היא תדחה אתכם? ואם כן – אז מה?

מהיכן הכישלון מגיע?

אם התחלתם עם בחורה והיא דחתה אתכם ממש לא נכשלתם – להיפך. אם לא הייתם מנסים מלכתחילה כי וויתרתם לעצמכם או פחדתם לצאת מבוישים מכך שדחו אתכם אז נכשלתם. לא משנה היכן אתם נמצאים, אם יש מישהי שמסתובב לבד או חברות שלה ומוצאת חן בעיניכם – נסו להתחיל אתה. יש לה חבר? בעל? סתם לא בא לה עליכם? היא תדחה אתכם ותמשיכו הלאה. סביר להניח שאחרי יום-יומיים הנושא יישכח ואפילו היא לא תכיר אתכם אם ייצא לכם להיתקל אחת בשנייה פעם נוספת. כל שאתם צריכים לעשות הוא להמשיך לנסות (לא בצורה מטרידה כמובן) ולהבין כי עשרות בחורות עשויות לדחות אתכם עד שכמה מהן יסכימו כן לתת לכם את הטלפון שלהן.

מה השלב הבא?

אם תסירו את המחסום הפסיכולוגי הזה מהראש שלכם ותתחילו עם יותר בחורות ותיצרו לעצמכם יותר הזדמנויות, סביר להניח שגם תוכלו להשיג לעצמכם יותר הזדמנויות לזוגיות. אם תמשיכו לחכות שדברים יקרו או תמשיכו לבקש את הטלפון של הבחורה רק כאשר אתם שתויים בבר סביר להניח שתישארו לבד עוד הרבה הרבה זמן. במידה והצלחתם להתגבר על המכשול הזה ולהשיג טלפונים של בחורות תוכלו לצאת בכל פעם עם בחורה אחת בו זמנית ולראות איך זה מתקדם. קחו אותה למקום שבו תוכלו לשוחח ולהכיר אחד את השנייה (למשל אל תיקחו אותה לסרט על היציאה הראשונה).

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here