איש מאתנו אינו רוצה להרגיש נבגד. ההיפך הוא הנכון. אנו נוטים לסמוך על האנשים הקרובים אלינו, בייחוד אם הם נחשבים לאהבת חיינו. אך לא תמיד האהבה יכולה להחזיק לנצח, וכאשר מתגלים סימני שחיקה, ישנם בני זוג שפונים למחוזות אחרים. לצד הנבגד לא קל להתמודד עם החשד וחוסר הוודאות, ולכן עוד לפני שהוא מזמין את שירותיו של חוקר פרטי בגידות, הוא מנסה לבצע חקירות משלו. אבל דווקא "חקירות" עלולות לשבש את העניינים, שכן הצד החושד והנבגד פועל מתוך רגש וכעס, תוך התעמתות עם הצד הבוגד.

אז מה לעשות כשמרגישים נבגדים?

אולי הצעד הראשון שאתם רוצים לעשות הוא לפנות לבן/בת הזוג ולהתעמת עמו/ עמה, אך צעד זה עלול להיות הרסני. שכן, סביר להניח שבן הזוג הבוגד רק יכחיש את העניין ויהפוך לחשדן הרבה יותר, מה שיקשה על עבודתו של חוקר פרטי בגידות. מסיבה זו, אם אתם מרגישים נבגדים, זכרו לשמור על כמה כללים:

  • שמרו על איפוק וקור רוח – אמת, זה קשה. אתם נמצאים כרגע בסערת רגשות. אך אם תתעמתו ברגע זה עם בן/ בת הזוג אתם עלולים שלא לשלוט בכעסכם ואף להסתבך בפלילים. במקום זאת, שמרו על קור רוח והתנהלו כרגיל. כך תוכלו לעקוב אחר הבוגד/ הבוגדת ולאסוף ראיות.
  • לא לפנות למאהב או המאהבת – כי גם כאן אתם עלולים להסתבך בפלילים, שכן הם עשויים להאשים אתכם בניסיון לאיים עליהם.
  • עקבו אחר חשבון הבנק – כי שם תוכלו לאסוף את הראיות הנחוצות לכם. אם אתם מבחינים בהוצאות שלא היו קודם כמו אשראי שגוהץ מחנות פרחים או בושם יקר, דאגו לתעד אותם.
  • הביטו סביבכם – מצאו זמן שבו בן/ בת הזוג שלכם אינם נמצאים בבית. נצלו את הזמן הזה כדי לאסוף ראיות מפלילות: חשבונית על צימר יקר, דרכון שחודש לא מזמן, אמצעי מניעה.

פנו לחוקר פרטי

לאחר שאספתם את כל הראיות הדרושות ויש לכם בסיס מוצק להאמין שבוגדים בכם, פנו לחוקר פרטי. לאיש מקצוע זה יש את כל הכלים והאמצעים הדרושים על מנת לסייע לכם להגיע אל האמת. חוקר פרטי בגידות משתמש בכלים שונים העומדים לרשותו כדי לאתר את הבוגד: מצלמות, מכשירי ציתות ועוד. כמו כן, החוקר והצוות שלו מבצעים מעקבים מהירים, ללא ידיעתם של בני הזוג הסוררים. כי בסופו של דבר אתם זקוקים לתמונה אחת, או צילום וידאו, כדי להוכיח את הבגידה ולהביא את הראיות לעורך דין גירושין.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here