איך כותבים מאמר seo

כתיבת מאמרים היא חלק בלתי נפרד מכל עסק כיום. אם יש לכם אתר לעסק – אתם כבר בוודאי מבינים כי התוכן באתר שלכם הוא זה שיניע אנשים לפעולה: יגרום להם להירשם לתפוצה, להירשם למועדון, להוריד קורס מסוים, לקנות מוצר מסוים או להתקשר אליכם ולהזמין מכם טלפונית. למילים יש כוח להניע אנשים לפעולה ואם התוכן נכתב היטב הוא יכול להניע אנשים באתר, לגרום להם לסמוך עליכם יותר, לעזור לאותם אנשים לקבל את המידע שלו הם זקוקים ולהגביר את החשיפה לאתר שלכם.

כיצד התוכן מגביר את החשיפה לאתר שלנו?

גוגל אוהבת לספק תוצאות אמינות לגולשים שלה, כך שהיא תבחר להציג בתוצאות הראשונות אתרים שבראש הוא בראשונה דואגים לעדכן את האתר שלהם במידע חדש לעתים קרובות. אתר שמעודכן לעתים קרובות לרוב יכיל גם תוכן עדכני. תוסיף לכך פרמטרים נוספים שגוגל בוחנת ואם אכן תעמדו בהם יש סיכוי נפלא שתרוויחו תנועה רבה ממנוע החיפוש הגדול בעולם.

להלן מדריך פשוט לכתיבת מאמר SEO מעניין ב-20 דקות:

שלב 1 – איך למצוא במהירות נושא מעניין לתוכן באתר?

אחד הדברים שבעל עסק או כותב תוכן יותר חושש מהם הוא איך למצוא נושא מעניין למאמר שאנשים באמת ירצו לקרוא? איך נחלק ערך עם אנשים אם הם לא יקראו את המאמר? ובכן אם הנושא יהיה מעניין הם בהחלט ירצו לקרוא עוד באתר. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא מאמר מעניין לצורך כתיבת מאמרים שוטפת הוא להיכנס לאתרים של מתחרים, להיכנס לבלוג באתר שלהם ולראות אילו מאמרים הם כותבים ופשוט לכתוב מאמר ייחודי משלכם על אותו נושא. שיטה נוספת היא להיכנס לגוגל ולחפש מילות מפתח במנוע החיפוש לצד המילה "מאמר" ולהיכנס לתוצאות החיפוש הראשונות ולגלות נושאים מעניינים למאמרים. אפשרות נוספת היא להיכנס לאתר מאמרים ולדלות משם רעיונות למאמרים בתחום שלכם.

שלב 2 – הכנת שלד המאמר

כעת יהיה עליכם להכין את שלד המאמר. הכינו רשימה של תתי נושאים שאתם מעוניינים לכתוב עליהם בתוך המאמר וזה יהווה את הבסיס לכתיבה שלכם. לדוגמה אם החלטתם לכתוב מאמר על שיווק העסק באינטרנט אתם יכולים לרשום תתי נושאים שעליהם אתם רוצים לכתוב, לדוגמה: טעויות נפוצות בשיווק העסק האינטרנט, ערוצי שיווק אפשריים לפרסום מהיר של העסק באינטרנט, אתרים מובילים שכדאי להעלות אליהם מאמר וכו'…

שלב 3 – שלב הכתיבה

לאחר שיש לכם את שלד המאמר הגיע הזמן להתחיל את הכתיבה. הפסקה הראשונה לרוב תהיה הרקע למאמר והחל מהפסקה השנייה מגיעים לת'כלס של המאמר. השתדלו לשמור על הקדמה קצרה ועניינית ולהתקדם ישר לעניינים. הרחיבו כל תת נושא שרשמתם לפסקה או שתיים ותוך כדי עבודה וודאו שאתם שומרים על שטף הכתיבה. אם שטף הכתיבה הוא טוב ובסדר נכון גם שטף הקריאה יהיה כזה.

לבסוף תוכלו לעבור במהירות על המאמר ולראות שכללתם את מילות המפתח שרציתם ושעמדתם בכל הדגשים שלכם או של הלקוחות שלכם לפני העלאת המאמר לאתר.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here