כל בעל עסק, איש מכירות, ואפילו גבר שרוצה להתחיל עם מישהי. חייב לדעת איך למכור את עצמו.
אומנות המכירה הטלפונית שמורה לאנשים מסוימים, חשוב לזכור: אף אחד לא נולד תותח.
יש כאלה עם מזל, יש כאלה עם אנרגיה מטורפת ויש אנשים שפשוט יודעים ללמוד איך לעשות את זה נכון.
אז בואו נצא לדרך ונלמד 6 טקטיקות חשובות של מכירות טלפוניות!
1. לשדר בטחון עצמי
אחד הדברים החשובים ביותר הוא להראות ידע מקצועי ובטחון במוצר שאתם מוכרים.
לפני שאתם מוציאים שיחה ללקוח, תעברו על כל פרט שאתם הולכים לדבר עליו, ברגע שאתם
תדעו שלא ניתן להתקיל אותכם בשיחה, הלקוח יעריך אותכם וירגיש שאתם אמינים, ברגע ששיחה
מתחילה בהיסוס, הלקוח מרגיש אתכם בצד השני – ובחיים לא ירכוש את המוצר!
-
תהיו טבעיים בשיחה
אחת הטעויות הגדולות ביותר בשיחות מכירה היא שאנחנו מנסים להציג משהו אחר ממי שאנחנו.
שיחה רובוטית – חוזרים על התסריט בלי לנסות להתאים ללקוח.
אינטונציה מוגזמת- מנסים להיות מי שאנחנו לא, מגניבים מדי, או רציניים מדי.
אנשים אוהבים לדבר אחד עם השני בצורה טבעית ושוטפת, ברגע שהלקוח ירגיש
שהבן אדם בצד השני מדבר איתו בגובה העיינים, הוא יתייחס אליכם קודם כל לאנשים
אחרי זה לאנשי מכירות, וזה בדיוק מה שאתם רוצים בשיחת המכירה שלכם!
-
להקשיב! להקשיב! להקשיב!
אחד החטאים הגדולים ביותר בשיחות מכירה הוא חוסר הקשבה!
תדמיינו שאתם במפגש חברתי, אתם מרכז העניינים, אתם מדברים, כולם מקשיבים
רק לכם, הרגשה מדהימה! וזה בדיוק מה שאתם צריכים לגרום ללקוח שלכם להרגיש.
אנשים אוהבים לדבר ואוהבים שמקשיבים להם, הלקוח שלכם מתחיל לדבר?
תקשיבו, תנו לו לסיים, תענו לו במקצועיות.
שיחה טלפונית צריכה לשמור על קצב, לנו בתור אנשי מכירות הכי קל לברוח לתסריט.
הלקוח רוצה שיקשיבו לו!
-
תדברו לאט יותר יותר
הרבה פעמים שאנחנו מכירים את המוצר שלנו, מרגישים בטוחים אנחנו מדברים במהירות.
ככל שתדברו לאט יותר, הצד השני יבין אתכם בצורה טובה יותר.
תנסו להוריד את מהירות הדיבור שלכם ב-25% אתם תראו שיבינו אתכם בצורה חלקה יותר
מצד אחד ומצד שני אתם תשמעו הרבה יותר מקצועיים ופחות לחוצים!
-
תחייכו !
הטיפ הזה נשמע כמובן מאליו במכירות טלפוניות, אך לא כולם מיישמים אותו בצורה נכונה.
בשנות ה-80 נעשה מחקר על איך חיוך משפיע על אינטראקציות חברתיות.
אנשים שמחייכים במהלך שיחות עם אנשים, אוטומטית נתפסים כאנשים חברתיים ואמינים יותר.
איך נעשה את זה בטלפון? פשוט!
לפני כל שיחה תמרחו לעצמכם חיוך על הפנים- גם חיוך לא אמיתי ישדר למוח חיוביות ושמחה.
תוך כדי שיחה טלפונית תעלו חיוך על הפנים, הלקוח ירגיש אתכם ויעלה חיוך גם הוא!
-
תשאלו שאלות! וכמה שיותר!
אחד הכלים החזקים ביותר בעולם המכירה הוא שאילת שאלות.
ברגע שאנחנו שואלים את הלקוח שלנו שאלות אנחנו יוצרים 3 מקדמי מכירה עיקריים:
1. אנחנו מבינים יותר טוב את הצרכים שלו.
2. אנחנו שולטים בשיחה, תזכרו תמיד, מי ששואל יותר שאלות הוא מי ששולט בשיחה!
3. אנחנו מחזקים את ההתקרבות ללקוח.
אז עברנו על 6 טיפים חשובים ביותר בעולם המכירות הטלפוניות, מקווים שענינו לכם על השאלה
" איך למכור בטלפון" תשאלו שאלות, תדברו לאט, תחייכו, תקשיבו, תהיו טבעיים ובטוחים בעצמכם,
והכי חשוב תעשו את זה כל יום, אתם תראו איך אחוזי הסגירות שלכם עולים פלאים.
רוצים לדעת איך עושים דברים שישפרו אתכם ? היכנסו לבלוג שלנו