כיום לכל אדם שני יש ערוץ יוטיוב. בין אם מדובר בVבלוגים של אנשים בכל הגילאים ומכל מיני מקומות בעולם ועד לאנשים שלוקחים את היוטיוב צעד קדימה ועושים בו שימוש כדי להתפרסם, כדי להתפרנס וכדי לשווק ולקדם את עצמם ואת העסק שלהם. לא משנה מהי הסיבה שלכם ליצירת ערוץ יוטיוב משלכם יש דבר אחד שיחזור על עצמו והוא הצורך במציאת נושאים חדשים לערוץ. גם אם יש לכם הרבה רעיונות לסרטונים חדשים לערוץ שלכם מתישהו, לאחר ההתלהבות הראשונית של הקמת הערוץ, תתחילו לחפש אחר רעיונות חדשים וטובים לסרטונים לערוץ.

להלן מספר טכניקות מוכחות למציאת נושאים טובים לסרטונים לערוץ שלכם:

טכניקה 1 – ערוצים דומים:

הדרך הראשונה והטובה ביותר למצוא נושאים לסרטונים היא לחפש ערוצים דומים לזה שאתם רוצים לפתוח (או לערוץ קיים שלכם) ולראות אילו סרטונים המתחרים שלכם מעלים. כמובן שאינכם רוצים להעתיק אחד לאחד את כל הסרטונים של המתחרים שלכם אבל בהחלט תוכלו לקבל רעיונות לסרטונים מדליקים לצילום והעלאה לערוץ שלכם.

טכניקה 2 – מנוע החיפוש של גוגל:

השתמשו במילים או ביטויים שקשורים בתחום שלכם וחפשו אותם בגוגל. בחיפוש ביטוי או חלק ממנו גוגל מראה לכם רעיונות נוספים לביטוי. לדוגמה אם ערוץ היוטיוב שלכם עוסק בתחום הטלוויזיה תוכלו לרשום למשל "האח הגדול" ולראות אילו עוד ביטויים אנשים מחפשים סביב התכנית המפורסמת וכך לקבל רעיונות לסרטונים הקשורים במה שאנשים מחפשים.

טכניקה 3 – מנוע החיפוש של יוטיוב:

חפשו מילות מפתח וביטויים הקשורים בתחום שלכם ביוטיוב. תקבלו תוצאות של סרטונים הקשורים בתחום שלכם ומכותרות הסרטונים תוכלו לקבל רעיונות לסרטונים לערוץ שלכם. אין דרך טובה יותר למצוא רעיונות לסרטונים ממנוע החיפוש של יוטיוב.

טכניקה 4 – מאמרים ברשת:

חפשו אתרים בתחום שלכם או קטגוריות מתאימות באתרי מאמרים וחפשו אחר מאמרים בנישה שלכם. גם מנושאים למאמרים אפשר לשאוב רעיונות רבים לנושאים לסרטונים עבור הערוץ שלכם. לעתים אנשים יעדיפו לצפות בסרטון קצר של כמה דקות מאשר לקרוא מאמר ארוך.

טכניקה 5 – צורך ומענה:

ולבסוף, חשבו על הצרכים של הצופים שלכם, על נושאים שמעניינים אותם ובדקו אפשרות להכין עבורם סרטונים מתאימים. כך למשל תוכלו להכין מדריכים מסוימים, סרטונים של עשה זאת בעצמך, סרטוני אתגר לצופים שלכם, לארגן תחרויות, סרטון טיפים ועוד. שאלו אנשים מסביבכם: חברים, משפחה ואחרים במה הם היו רוצים לצפות בערוץ בסגנון שלכם. לא תאמינו כמה רעיונות יש מסביבכם שרק מחפשים שיאספו אותם.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here