רשימות תפוצה הנן דרך נפלאה לקדם את העסק הן ברמת המוניטין והן בקידום מכירות של מוצרים ושירותים בעסק. ניהול רשימת תפוצה משמש גם כערוץ ליצירת הכנסות עבור העסק שכן קל יותר לשווק מוצרים אונליין באמצעות רשימת תפוצה. אם אין לכם עדיין רשימת תפוצה בעסק שלכם כדאי שתהיה לכם אחת כזו לכל הפחות ואם אפשר יותר אז מה טוב.

מהי רשימת תפוצה?

רשימת תפוצה היא בעצם מועדון הלקוחות שלכם. תוכלו באמצעות לחיצת כפתור לשלוח SMS או מייל לכל האנשים הרשומים ברשימת התפוצה שלכם ולפרסם להם משהו מסוים. בדרך כלל נהוג לשלוח תכנים, טיפים ולא רק דברי מכירה אם רוצים שאנשים באמת יסתכלו על התכנים מכם ולא יסירו את עצמם. במסגרת תכנית העבודה וניהול רשימת התפוצה באופן שוטף משלבים גם קידומי מכירות כמובן על מנת להגדיל את ההכנסות בעסק ולחשוף את הקהל שלכם למוצרים השונים שיש לעסק להציע.

כיצד לנהל את רשימת התפוצה באופן שוטף?

ראשית יהיה עליכם להכין תכנית עבודה לפיה תכינו את התכנים ותשתפו אותם עם הלקוחות שלכם לאורך זמן. אם אתם יכולים להרגיל אותם ליום או יומיים קבועים במהלך השבוע שבהם יקבלו מכם מיילים או SMSים אז מה טוב. תכנית שיתוף התוכן שלכם צריכה לכלול המון תכנים בעלי ערך, טיפים חשובים ודברים שאתם רוצים ויכולים לחלוק אותם בחינם עם הלקוחות שלכם על מנת שאלה יתחברו אליכם, יסמכו עליכם ויכירו בכם כמומחים בתחומכם. אם תרכשו את האמון שלהם תוכלו גם לקדם להם מוצרים ושירותים שלכם. כך למשל אם אתם עוסקים בייעוץ עסקי, אתם תחלקו המון טיפים ומידע בעל ערך לבעלי עסקים – בחינם. זו הדרך היחידה שלהם להבין שאתם תותחים בתחום שלכם ויודעים על מה אתם מדברים. אל תחשבו שחלוקת הידע שלכם בחינם תגרום 8לכך שהם רק יעקבו אחריכם לטובת אותו ידע ולא ירכשו מכם מוצרים – אלא ההיפך הוא הנכון. כאשר הם יאמינו בכם תיפתח הדלת לרכישת השירות/המוצרים שלכם.

בונוס קטן – להלן מספר עצות להרחבת רשימת התפוצה שלכם:

חשוב שרשימת התפוצה תהיה גם איכותית ולא רק גדולה ולכן כוונו את המסרים השיווקיים שלכם לקהל היעד המתאים ביותר עבורכם. היעזרו ברשתות חברתיות על מנת לשלוח את הקהל לדף נחיתה/לאתר שלכם ממנו הם יכולים להירשם לתפוצה, עשו קמפיין ממומן, תנו פרסים לחבר מביא חבר (נניח עלון PDF עם מגוון טיפים איכותיים שכתבתם מראש וכעת יכולים לחלק בחינם למי שמביא חבר) ועוד.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here