ניקיון פנסי רכב הוא חלק מכמה בדיקות ופעולות שתצטרכו לעשות כדי לשמור על תקינות הרכב ועל חוויית הנהיגה בו. אינכם רוצים לנסוע בכביש חשוך בשעות הערב (מרבית הכבישים הבינעירוניים) ולגלות שהאורות ברכב אינם באמת מאירים כמו שצריך. מדובר לא רק בסכנת חיים שלכם ושל בעלי חיים, עוברי דרך ורכבים אחרים, אלא גם ביכולת שלכם לנהוג בצורה נעימה ונינוחה יותר כאשר אתם רואים את הדרך. בעוד באור יום זה לא משמעותי לכם כל כך – ברגע שמגיע הלילה אתם מבינים כי התאורה הנה משמעותית ביותר.

מה בדרך כלל עושים לשיפור ביצועי האורות ברכב?

כדי לשפר את ביצועי האורות ברכב תוכלו להתקין מנורות חזקות יותר, אולם על כך תצטרכו לבדוק את האופציה עם מוסך מורשה של החברה שלכם שבקיא בחוקי היצרן וניתן לוודא שמנורה עם מתח חשמלי גבוה יותר לא יגרום לתקלות חשמליות. כמו כן הדרך הנוספת לעשות זאת היא לבדוק שכל מערכות החשמל ברכב תקינות, שהמצבר מלא ומעביר מתח חשמלי מספק לתאורת הרכב ועוד. כשכל אלה תקינים כל שאתם צריכים לעשות הוא לשמור על פנסי הרכב שלכם נקיים מאבנית ולכלוך שנוטים להצטבר עליהם וכך לשפר את התאורה.

מתי רוב האנשים מנקים את פנסי הרכב?

מרבית האנשים מבצעים את ניקיון פנסי רכב כאשר הם לוקחים את הרכב לשטיפה. חלקם לוקחים את הרכב לשטיפה אחת לחודש, אחרים אחר לכמה חודשים ואחרים פעם בשנה-שנתיים. כל אחד לפי היכולת הכלכלית שלו וכמובן המודעות שלו לשמירה על רכב נקי מאבק, לכלוך וזבל מצטבר. ישנם אנשים רבים שלא מחכים לקחת את הרכב לשטיפה ומבצעים את השטיפה בעצמם בבית כדי לחסוך זמן וכסף, אולם ניקיון הפנסים אינו יכול להתבצע על ידי מים וסבון בלבד.

כיצד לעשות זאת בעצמי כדי לחסוך כסף?

על המראות מצטברת אבנית שפוגמת בתאורת הרכב וביכולת שלכם כנהגים לראות יותר למרחק בשעות הערב והלילה בזמן הנהיגה. את אותה אבנית אי אפשר לנקות באמצעות מים, סבון ומטלית לחה וכי יש צורך בחומר מיוחד שיכול להמיס ולהעלים במהירות את האבנית. החומר הזה עולה כסף ועל אף שמחירו לא בשמיים, מומלץ לעשות שימוש בחומרים פשוטים שיש לנו בבית כדי לחסוך כסף. כך למשל תוכלו לקחת משחת שיניים, למרוח אותה עם היד על כל המראה, לתת לה דקה או שתיים להיספג ואז תוך כדי שטיפה עם המים תעבירו סקוץ' או מטלית על הפנסים כאשר אתם משפשפים היטב את החומר על הפנסים תוך כדי התזת המים. אתם תופתעו מהתוצאה.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here