היום יותר ויותר אנשים מאמינים ברכישה באינטרנט וביתרונות העצומים של הזמנות מוצרים מחו"ל. למעשה, אנשים רבים רוכשים אונליין את המוצרים שלהם ויודעים שתוך זמן קצר יחסית המוצרים יגיעו והם יוכלו ליהנות מאותו מוצר בחצי או שליש מחיר מאשר בארץ. מרכז הקניות העולמי ביחד עם אמזון היום הוא איביי, למעשה הוא נחשב אפילו לאמין וגדול יותר נכון להיום. כדי למכור באיביי צריך לבנות בסיס חדש של פידבקים חיוביים על מנת להקל על אנשים לרכוש מכם. כיצד עושים זאת?

מדוע הפידבקים כל כך חשובים?

אתם לא תרכשו מוצר כלשהו מהאינטרנט מבלי לדעת שתקבלו את המוצר נכון? לצד מיליוני מוכרים איכותיים ואמינים באיביי עדיין יש אחוז קטן של נוכלים שמנסים לרכב על ההצלחה של האתר הזה ושל קונספט הרכישות באינטרנט כדי להוציא "מוצרים" לאור, לגבות כסף ולהיעלם מבלי לספק את המוצר. גם אם איביי תסגור להם את המשתמש זה לא יעניין אותם כיוון שהם ימשיכו לפתוח משתמשים חדשים ולנסות לרמאות אנשים מכל העולם. הפידבקים עוזרים לנו להבין עם מי יש לנו עסק. מוכר עם הרבה פידבקים שאחוז גבוה מהם חיוביים, יהיה מוכר אמין שכן הוא עבר כברת דרך כדי להגיע לאן שהגיע מבחינת המוניטין שלו ולא ירצה להרוס את זה עבור לקוח כזה או אחר. באמצעות פידבקים חיוביים רבים תוכלו לקבל בהמשך גם תגית TOP RATED SELLER שתשפיע באופן קריטי על כמות המכירות שלכם.

אז איך מקבלים עוד פידבקים במהירות?

הדרך המהירה ביותר היא באמצעות רכישת מוצרים באתר. כמובן שמה שחשוב באמת זה הפידבקים שלכם כמוכרים, אולם בהתחלה כדי לצבור מוניטין ראשוני כדאי יהיה לכם להשקיע בפידבקים של קונה. מה הכוונה? הכוונה היא שגם אם אתם קונים מוצר, המוכר יכול לתת לכם קרדיט חיובי שייספר לכם בחשבון כמו פידבק המוכר. במידה ויהיו לכם מספיק פידבקים חיוביים תוכלו לעלות בדירוג של איביי אשר מוצג ליד השם שלכם הן כקונים והן כמוכרים המעוניינים למכור באיביי ויהיה קל יותר לקהל הרחב לקנות מכם.

הדרך הזולה ביותר לעשות זאת היא לקנות מוצרים של דולר ומטה. כמו כן ניתן לחפש מכירות AUCTION מאוד זולות אפילו מתחת לחצי שקל ללא עלות משלוח, זאת על מנת לרכוש אותה ולצבור קרדיטים ללא קשר למוצר הנרכש ולחשיבות שלו. אל תשכחו לתת פידבקים למוכרים גם כן כיוון שחלק מהם נותנים קרדיט רק אחרי שהם יקבלו אחד כזה מכם.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here