pixabay

כל אחד ואחת מאתנו מנהלים שגרת יום-יום עמוסה; שגרה לאורכה אנו נאלצים לתמרן בין מגוון משימות. החל מנסיעה לעבודה בבוקר, איסוף הילדים מהחוגים בשעות אחר הצהריים ועד בילוי עם החברים בשעות הערב – כאשר בין לבין עלינו לשלב אימון ספורט במכון הכושר. אכן, להיות מבוגר אחראי היא משימה מורכבת הדורשת מאתנו תעצומות נפש רבות. עם זאת, כדי לבצע משימות אלו ואחרות כהלכה, עלינו להתחיל בצעד הראשון: להתעורר מוקדם בבוקר ולהתאקלם לאט לעולם שסביבנו.

שמים שעון מעורר אבל מחזירים אותו במהרה ל-snooze?  מאחרים לכל מקום כי אתם מתקשים לקום מוקדם בבוקר? מדובר בבעיה מוכרת ונפוצה. עם זאת, יש מה לעשות בנידון! אם גם אתם שואלים את עצמכם איך אפשר להתעורר בקלות בבוקר, אתם מוזמנים לקרוא את הכתבה. בהצלחה!

 

להתעורר מוקדם – ללא כל בעיה

בסופו של יום ארוך, לאחר מקלחת מרגיעה וריחנית, אנו נכנסים סוף סוך לחדרנו ומבצעים את הפעילות האהובה עלינו ביותר: שינה מתוקה. למעשה, מדובר באחת הפעולות החשובות שאנו נבצע, שכן בזכותה אנו מצליחים לעכל את החוויות השונות שצברנו לאורך היום – כמו גם לאגור כוחות לקראת היום שלמחרת.

עם זאת, כאשר מגיע הבוקר ואנו נאלצים להתחיל שוב את הכול מחדש – נדמה כי מדובר באתגר קשה ביותר. הנה קרני השמש חודרות דרך הווילונות של החלון ומזכירות לנו כי עומדות בפנינו מגוון משימות דחופות – ויאללה! תתחילו להתארגן כבר על עצמכם!

אכן, להתעורר בשעות המוקדמות של הבוקר היא פעולה מורכבת למדי. ולא משנה כמה שעונים מעוררים נניח לידנו – הנוחות של המיטה והרכות של השמיכה עוטפות אותנו ומקשות עלינו להתעורר בזמן.

גם אתם מתמודדים עם מצוקה זו? כדי להתחיל להתעורר מדי יום בשעה הרלוונטית ולהתחיל את יומכם על רגל ימין, נציע כאן מספר טיפים חשובים שיעזרו לכם:

  • ראשית כל, חשוב להתכונן לבוקר עוד בלילה שלפני. למה הכוונה? כדי שתוכלו להתעורר מוקדם, חשוב ללכת לישון מוקדם – כך תצליחו לנוח במשך 7 שעות רצופות. כמו כן, בבואכם להיכנס למיטה ולהירדם, מומלץ לכבות את מסך הטלוויזיה ולהתרחק ממסך הטלפון הנייד כמה שניתן. פעולות אלו יסייעו לגוף שלכם להתרגל למצב של שינה – ולהירדם במהרה.
  • חשוב לתכנן את המחר שלכם כראוי – מהמשימות הפשוטות ועד אלו המורכבות. כך, תוכלו להתמודד בהצלחה עם האתגרים השונים הניצבים מולכם – ולישון כמו תינוקות ללא כל חשש.
  • הגיע הבוקר? נאבקים לצאת מהמיטה? חשבו על כוס הקפה הטרייה והמפנקת שתכינו לעצמכם עוד מספר רגעים במטבח! אכן, כוס קפה מהבילה תקרב אותנו צעד אחד לקראת ערנות – ללא כל ספק.
  • גרים עם שותפים או עם קרובי משפחה? נסו לצרף אותם לשגרת הבוקר שלכם! כך, לא תרגישו לבד ותקבלו את התמיכה הדרושה בעת הקימה המוקדמת בבוקר.
  • על כל בוקר שהצלחתם להתעורר מוקדם, תפנקו את עצמכם עם צ'ופר. בין אם מדובר בביקור אצל חברים, ארוחת צהריים טעימה או שמא מדובר בפינוק אחר – כך תקבלו את המוטיבציה הדרושה, ותהפכו את הקימה המוקדמת להרגל.

 

להתחיל את היום ברגל ימין

כאשר השעון המעורר מצלצל, כולנו משקרים לעצמנו ואומרים: "רק עוד חמש דקות"! במהרה, החמש דקות הללו הופכות לחצי שעה – ולפני שאנו שמים לב האיחור הולך ומתארך. כדי להתחיל את יומנו על הצד הטוב ביותר, מומלץ לקרוא את הנקודות למעלה שוב ושוב – עד שההרגל יהפוך לחלק בלתי נפרד מחיינו. בהצלחה!

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here