איך לקרוא מחשבות?

קוראים בקפה, בכף היד, בכדור בדולח או קלפים… אנשים נמשכים לרעיון שזה אפשרי לקרוא מחשבות. אז זהו, אני בדעה שאי אפשר. אבל בעזרת כמה טריק פשוט תוכלו ללמוד איך לגרום לכולם לחשוב שאתם יכולים לקרוא את מחשבותיהם. התעלול הבא יגרום לאנשים לומר "וואו" ו-"איך עשית את זה…?" בתוך דקה. אני מבטיח שאם תבצעו אותו נכון אתם תהפכו להיות מסמר הערב. זה מצריך טיפה תרגול אבל זה ישתלם לכם!

אה לה אורי גלר…

  1. בקשו ממי שלפניכם שיבחר מספר מאחד עד עשר והדגישו שלא יאמרו לכם מה הם בחרו.

  2. פה בא חישוב מתמטי. חשוב ביותר שתאמרו למי שאתם עושים לו או להם את הטריק שייקחו את הזמן וייחשבו לאט ונכון את החישוב.

  3. הנוסחה היא כזאת: המספר שהם בחרו 2x  ועוד 8, חלקי 2. השלב האחרון יהיה להחסיר את המספר שהם בחרו פחות מה שיצא להם. כלומר אם הם בחרו לצורך העניין 8 ויצא להם אחרי החישוב 12 אז החישוב יהיה 12-8.

  4. אם גם אתם עשיתם את החישוב נכון אז בוודאות ייצא לכם המספר 4. אם לא יצא לכם 4 חשבו שוב! אולי אפילו היעזרו במחשבון.

  5. בקשו מהמשתתפים להפוך את המספר לאות בגימטרייה. כלומר, אם יצא להם הספרה – 1 זה האות א', ב – 2, ג – 3 וכן הלאה…

    עכשיו כשאנחנו יודעים שבוודאות יצא להם הספרה 4 ומן הסתם בגימטרייה האות – ד' נבקש מהם לבחור ארץ שמתחילה באות הזאת. 99.99% הם יבחרו את הארץ דנמרק.

  6. בקשו מהם "לרדת" אות אחת. זאת אומרת שאם יצא להם האות ד' שיירדו ל – ג'. פה חשוב שלא תהיו שקופים! כלומר אל תאמרו להם "אם יצא לכם ד' תרדו ל – ג'" אלא בחרו אות אחרת. לדוגמא, "אם יצא לכם האות י' רדו ל – ט', אם יצא לכם ג' רדו ל – ב'" וכן הלאה…

    עד כאן יש? יופי, בואו נמשיך.

  7. אז יצא להם האות ד' ואנחנו כבר יודעים שהם בחרו דנמרק. ביקשנו מהם לרדת אות אז הם הגיעו לאות ג'. פה נבקש מהם לחשוב על חיה באות הזאת. סמכו על סחבק, הם יבחרו – גמל.

  8. כך נבקש מהם לרדת עוד אות והם יגיעו לאות ב'. בקשו שהם יחשבו על פרי באות הזאת. הם יחשבו על בננה.

  9. אני מניח שגם אתם חסרי סבלנות כמותם. אבל תאמינו לי שהפרצוף שלהם בסוף יהיה שווה כל רגע. תאמרו להם שזה עוד שניה נגמר.

    אז נבקש מהם לרדת עוד אות אחת אחרונה. הם מן הסתם יגיעו ל – א' ואנחנו נבקש מהם לבחור רהיט בבית. לא תהיה להם ברירה, הם יבחרו ארון.

  10. זה כבר השלב שאנחנו יודעים בדיוק מה יצא להם. עכשיו נשאל אותם אם הם מוכנים ונרכיב משפט שיש בתוכו את המילים שיצאו להם: דנמרק, גמל, בננה וארון ונרכיב מהן משפט. אני בדרך כלל משתמש ב – אין גמלים בדנמרק ובננות לא צומחות בארון.

    ספרו לי איך הם הגיבו בתגובות…

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here