הפוקימון שפרץ לתודעתנו החל משנות ה90 ובתחילת שנות ה-2000 נחשב לאחד ממשחקי הגיימבוי הפופולריים ביותר. המשחק כל כך פופולרי שפותחו משחקים חדשים לאימולטורים מתקדמים וכן לסמארטפונים המאפשרים לשחק במגוון רחב של משחקי פוקימון מכל מיני סוגים. המשחקים הראשיים של הפוקימון הם כמובן משחקי האימולטורים המדמים הליכה בעולם וירטואלי שבו ניתן ללכוד ולגדל פוקימונים, להילחם במאמנים אחרים ולהתקדם במשחק כדי להגיע לבסוף לליגת הפוקימון שם פוגשים את המאמנים החזקים ביותר.

העלילה:

כיום יש כבר הרבה עונות של פוקימון אך כולן מבוססות סיפור שבו יש גיבור, אליו מצטרפים חברים וכמובן חברים נוספים שהם הפוקימונים שלהם ויחד הם יוצאים למסע מופלא בעולם הפוקימון. אתם תתחילו את המסע שלכם בעיר הבית שלכם ובהתחלה תצטרכו לבחור פוקימון מבין שלושה פוקימונים התחלתיים של אותה עונה. אלה יהיו מבוססים על יסודות האש, מים או העשב. לאחר שתבחרו תתחילו במסע שלכם תוך כדי לימוד ראשוני של איך להילחם בקרב ואיך ללכוד פוקימונים.

כיצד ללכוד פוקימון?

כדי להתקדם במשחק תצטרכו לתפוס פוקימונים שונים המבוססים על יסודות שונים ובכך להתגבר על אתגרים שונים בדרך. כדי לחזק את הצוות שלכם תצטרכו ללכוד פוקימונים חדשים. כאשר אתם מתמודדים בקרב מול פוקימון שאתם רוצים בצוות שלכם אתם תצטרכו שיהיה לכם בתיק פוקדורים שתקנו מראש מהחנות. בעזרתם תוכלו לתפוס את הפוקימונים. קודם כל כדאי להחליש אותם מעט בקרב ולאחר מכן לזרוק את הפוקדור (היזהרו לא להרוג אותם אלא רק להוריד להם קצת יותר מחצי מהחיים שלהם).

כיצד לפתח פוקימון?

כאשר פוקימון מגיע לרמה מסוימת הוא יכול להתפתח. ישנם פוקימונים המתפתחים על ידי שמחה או בקיעה מביצה אולם מרבית הפוקימונים מתפתחים כאשר מגיעים לרמה מסוימת. את רמות ההתפתחות של הפוקימונים תוכלו לראות בפוקדע באינטרנט. ישנם פוקימונים ללא התפתחות, אחרים בעלי התפתחות אחת, כאלה בעלי 2 התפתחות ובעונות החדשות יש אף פוקימונים המתפתחים לצורת מגה שהיא צורת התפתחות נוספת שלא תתקלו בה במשחקים הראשונים.

איך להגיע לליגת הפוקימון?

כדי להגיע לליגת הפוקימונים שהיא הדובדבן שבקצפת בכל משחק פוקימון שתשחקו תצטרכו להילחם מול מאמני מכון חזקים ומנוסים. בדרך כלל יהיו בעלי סוג מסוים של פוקימונים אך אלה יהיו מאומנים וחזקים ותצטרכו לחזק את סגל הפוקימונים שלכם כדי להתגבר עליהם. אם תעשו שימוש בפוקימונים בעלי יתרון יסוד על האחרים זה יקל עליכם (כמו חשמל שחזק מול פוקימוני מים, מים שחזקים מול אש, עשב שחזק מול מים וכו').

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here