כולם אוהבים מסיבות. זהו זמן נהדר בו כולם יכולים להשתחרר מעט מלחצי היומיום בעבודה, בבית ובלימודים ופשוט ליהנות כמה שעות עם חברים טובים. כדי לארגן מסיבה שווה ומושקעת, יש צורך לארגן ולתכנן את הערב כדי שהכל יתקתק כמו שצריך. ארגון מסיבה מורכב משלבים שונים, ניתן לומר שכל שלב הוא חשוב ביותר ותלוי בשלב הבא אחריו. לכן, אם אתם מתכננים לארגן מסיבה מיוחדת לכבוד אירוע מסוים או סתם בגלל שהגיע סוף השבוע – כדאי שתתכוננו לכך בהתאם. במאמר הבא תוכלו לראות אלו שלבים הינם הכרחיים לארגון מסיבה מוצלחת במיוחד.

בחירת לוקיישן

הדבר הראשון ממנו צריך להתחיל בתהליך ארגון מסיבה הוא הלוקיישן בו המסיבה תיערך. לרוב נהוג לערוך מסיבה בבית של מתכנן האירוע, אך במידה ויש ברשותו דירה קטנה או בית ללא חצר או גינה זו בעיה. חשוב לבחור מקום גדול ומרווח בו יהיה מקום לכל המשתתפים, גם לאלו שמגיעים כדי לרקוד ולהשתולל וגם לאלו שאוהבים יותר להיות בפינה, לשוחח עם חברים וליהנות מהאווירה.

ניתן למצוא מגוון מקומות ומתחמים המאפשרים עריכת מסיבות לקבוצות קטנות וגדולות, כך המקום מספק למסיבה שלכם גם את כל הציוד הנדרש כמו מוזיקה, רמקולים, תאורה ועוד.

חלוקת הזמנות

לאחר שבחרתם את המיקום הטוב ביותר לצורך ארגון מסיבה, כעת הגיע הזמן לספר לכולם על כך ולהחליט את מי רוצים להזמין להשתתף במסיבה. תוכלו לשלוח הזמנות כלליות לכולם בווטסאפ האישי בו אתם מעדכנים על התאריך, שעה, מחיר כניסה ומיקום.

בקשו מכולם שיענו בהודעה חוזרת האם הם מגיעים או לא, כך שתוכלו להתארגן בהתאם. מומלץ לשלוח את ההזמנות לפחות שבועיים בטרם מועד המסיבה.

פתיחת קבוצת ווטסאפ

לאחר שקיבלתם תשובות מהחברים לגבי השתתפות במסיבה, ויש לכם רשימה עם כל המוזמנים, כעת הזמן לפתוח קבוצת ווטסאפ עם כל החברים שמגיעים למסיבה. כך תוכלו לעדכן את כולם בבית אחת בנוגע לשינויים ועדכונים לפני המסיבה המתוכננת, וגם לארגן דברים ביחד ולהיעזר בחברים.

מומלץ לחסוך בעלויות המסיבה עם הכנת מאכלים משותפים שכל אחד יכין בביתו, ויביא עמו ביום של המסיבה. רוב מקומות הקייטרינג לוקחים לא מעט כסף על מגשי אירוח, כאשר כל משתתף יכין בביתו תבשיל אחד בסופו של דבר תהיה במסיבה ארוחה של ממש.

בחירת אטרקציה מיוחדת

כדי להוסיף עניין למסיבה, מומלץ לארגן גם אטרקציה מיוחדת שתהיה במהלך הערב. תוכלו לבחור אטרקציה שמתאימה למסיבות כמו סטנדאפיסט, מסיבת קריוקי ועוד.

 

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here