המשחק הממכר והדביק נכנס לחיינו, או יותר נכון לחיי ילדנו, כבר לפני שנה. מדובר בחומר גמיש, צמיגי ומעט דביק שניתן לשחק בו בידיים וכך להפיג מתחים או שעמום. יש כאלו שיאמרו שהשפעת הסליים על אלו המשחקים בו מעניקה תחושות של תרפיה, מכיוון שאותו חומר גמיש נעים מאוד למגע וכך גם מרגיע. במהלך הזמן נוספו עוד ועוד גרסאות שונות ומגוונות המציעות דרכים יצירתיות לצורך הכנת סליים באופן עצמאי בבית, בעזרת חומרים ביתיים שניתן למצוא בכל בית. אם אינכם מכירים עדיין את המשחק המדליק הזה, או שילדכם משגעים אתכם שהם רוצים להכין סליים – אספנו עבורכם מספר דרכים ושיטות פשוטות להכנת הסליים בבית.

מוכנים? קדימה צאו לדרך!

הכנת סליים מלק לציפורניים

הכינו מראש בקבוקון של לק ציפורניים בצבע שאתם אוהבים, שני בקבוקי דבק לבן, אבקת סודה לשתייה, נוזל עדשות מגע, קערה רחבה וגדולה וכף לערבוב – עדיף כף שטוחה כמו מרית. מתחילים עם לק הציפורניים, שופכים את כולו אל תוך הקערה שהכנו ומוסיפים את הדבק.

מערבבים את הדבק והלק בעזרת הכף היטב, שימו לב שכל הדבק נטמע לחלוטין בלק ואין גושים או בועות. לאחר שהמסה הפכה אחידה הוסיפו כפית אחת של סודה לשתייה וחצי בקבוק של נוזל עדשות מגע. נוזל העדשות יעניק לתערובת את הרכות שיש לסליים, לכן חשוב לא לוותר עליו. לאחר ערבוב של כמה דקות תוכלו כבר לראות כצד התערובת הופכת להיות ממש כמו משחק הסליים. כעת כל שנותר לכם הוא להתחיל לשחק עם זה.

הכנת סליים מנוזל כביסה

דרך נהדרת להכנת סליים ריחני ונעים. הכינו בקבוק דבק, נוזל כביסה, עדיף מסוג של פרסיל ג'ל נוזלי, סודה לשתייה וצבע מאכל בכל צבע שאוהבים. בנוסף הכינו קערה גדולה ורחבה אליה תוכלו לשפוך את כל הרכיבים.

מתחילים עם הדבק, שופכים חצי בקבוק לקערה ומוסיפים אליו בערך כף מצבע המאכל בחרתם. זכרו שכמות המרכיבים משתנה בהתאם לגודל הסליים שאתם רוצים. מערבבים היטב את הדבק עם צבע המאכל עד שהכל מתאחד יחדיו. לאחר מכן מוסיפים את נוזל הכביסה באותה הכמות של צבע המאכל ומערבבים שוב את הכל ביחד. לאט לאט מתחילים לראות כיצד כל התערובת הופכת להיות אחידה. בסוף מוסיפים גם כף של סודה לשתייה ומערבבים שוב הכל היטב עד שמתחילה להתקבל מסה אחידה, חלקה ונעימה ממש כמו הסליים. לאחר שכל התערובת מתאחדת מומלץ להוציא אותה מהקערה ולאחד אותה לחלוטין תוך ערבוב ומשחק בעזרת הידיים.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here