בעידן הטכנולוגי של היום ניתן לראות איך כל דבר הולך ומתפתח בצעדי ענק, זה תקף לכל תחום או מוצר חשמלי כזה או אחר. הקידמה מאפשרת לנו להיות הרבה יותר מתוחכמים, כמו היכולת להתקשר ממספר חסוי, וכך להצליח לפתח ולבנות דברים במו ידינו. אנשים רבים אוהבים את עולם הטכנולוגיה וההייטק, כדי לקבל כלים מקצועיים וידע מעשי בתחום הזה הם פונים למוסדות לימוד כאלו ואחרים כדי ללמוד את התחום.

עזרה ממתכנתים

כיום מתכנתים רבים יכולים להקים אתרים שונים בעזרת שפת קוד מיוחדת שניתן לערוך במחשב. המתקדמים יותר מתעסקים כבר בבניית רובוטים עצמאיים שיכולים לבצע מגוון פעולות וכך לחסוך לנו זמן מחיי היומיום. הדוגמה המובהקת והמוצלחת לכך הוא שואב האבק הרובוטי שהפך את החיים שלנו להרבה יותר קלים, וכך רצפת הבית שלנו נשארת נקייה בכל יום וללא מאמץ.

חיסיון אישי ופרטיות

יחד עם כל ההתפתחות הטכנולוגית, לעיתים אנו חולמים לחזור אחורה לתקופה בה הכל היה שגרתי ופשוט יותר, אף אחד לא היה יודע עלינו דברים באמצעות צפייה בפרופילים של רשתות חברתיות, וכל אחד שמר לעצמו את הפרטיות שלו.

הטלפונים החכמים שברשותנו אינם מאפשרים יותר פרטיות, מכיוון שהכל נמצא במכשיר הקטן והחכם שבידנו. הוא מלווה אותנו לכל מקום וכל דבר שאנחנו צריכים נמצא רק בלחיצת כפתור. לעיתים יש לנו את הצורך לחייג לאנשים או חברות לצורך בירור חד פעמי, אך איננו רוצים שמספר הטלפון שלנו יהיה חשוף לצד השני.

כיום לכל טלפון, נייד או נייח, יש אפשרות לזיהוי המתקשר מהצד השני. אך אם בכל זאת חשוב לכם לשמור על פרטיותכם – אלו הפעולות שתוכלו לעשות כדי להימנע משיחות בחזרה ממספרי טלפון לא רצויים.

חיוג ממספר חסוי מטלפון נייד

כפי שנאמר, הטלפון הנייד שלנו הוא טלפון חכם ביותר. הכל נמצא בהישג יד, אם זו רשת האינטרנט, מצלמה, מחשבון, שליחת הודעה ועוד. אם אתם רוצים לחייג מהטלפון הנייד למספר טלפון אחר מבלי שהמספר שלכם יופיע על הצג של הצד השני, פשוט היכנסו להגדרות של הטלפון שלכם, והגדירו את מספר הטלפון שלכם כמוסתר.

כעת כל המספרים אליהם תחייגו לא יקבלו על הצג שלהם את מספר הטלפון שלכם. זכרו רק לבטל את ההגדרה הזו בהתאם במידת הצורך.

חיוג ממספר חסוי מטלפון קווי

היכולת להתקשר ממספר חסוי אפשרית גם מטלפון קווי. פשוט הקלידו את הספרות *43 לפני מספר הטלפון המבוקש אליו מחייגים, או לחילופין את הספרות #31# ואז את המספר הרגיל וכעת המספר שלכם מוסתר לצד השני.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here