איך נגמלים מסמים קלים וקשים?

נזקי הקוקאין ידועים לכולם, אבל בכל הקשור לסמים הנחשבים "קלים" נדמה שהמודעות לא מאוד גבוהה. בפועל, שתי ההתמכרויות קשורות בגורמים זהים למדי, והן עשויות להשפיע לרעה בדרכים שונות. מה עושים? תופסים פיקוד, פונים לליווי מקצועי של מרכז גמילה, ובסופו של תהליך יסודי ומעמיק תוכלו להתנתק מהצורך העז בעוד מנה.

קנאביס והבעיות הנלוות אליו

על פניו, קנאביס לא נתפס כמזיק יתר על המידה, במיוחד לאור העובדה שבמקרים רבים הוא משמש לצרכים רפואיים. עם זאת, מי שצורך אותו באופן קבוע ומתקשה לדמיין את חייו בלעדיו, גמילה מקנאביס היא צעד חשוב עבורו. זאת משום שגם הקנאביס (כמו סמים אחרים) יוצר תלות שעשויה להחמיר, הגוף עלול לדרוש יותר ובנוסף ניתן לזהות בעיות אפשריות כמו פגיעה בזיכרון או ביכולת הלמידה. עם הליווי המקצועי של צוות וילה מטריקס, תהליך הגמילה הזה אפשרי, יעיל ומדויק מאוד.

הדיכאון שמגיע אחרי השיא

אנשים שמכורים לקוקאין נהנים מתחושת ה"היי" שמופיעה עם צריכת הסם, אבל רגע אחרי שההשפעה נעלמת – הדיכאון מגיע ואיתו עוד שורה של סימפטומים, לרבות הפרעות שינה, התכווצויות שרירים ותחושות של פרנויה ורדיפה. גמילה מקוקאין היא צעד קריטי שמאפשר לאדם המכור לגבור על הצורך הפיזיולוגי, להתמודד בצורה מיטבית עם ה"קריז" ולצאת למציאות חדשה שבה הקוקאין הוא לא זה שמנווט את החיים – אלא האדם עצמו.

כמו סמים: בעיית ההימורים והשפעתה

סמים קלים וקשים הם בעיה ברורה וידועה, אבל אנשים רבים מתמודדים עם צורות אחרות של התנהגות כפייתית, לרבות התמכרות להימורים. למעשה, גם אם מדובר בתחושת "ריגוש" ולא בחומר המוכנס אל הגוף ומשפיע באופן ישיר וברור על המוח ועל התפקוד בכלל, גם ההתמכרות למשחקי הימורים מחייבת טיפול מקצועי. זאת משום שלטובת ההתמכרות ממשיך האדם לשקר, להגדיל את חובותיו הכלכליים ולחפש עוד ועוד ריגושים, זאת גם על חשבון הקשרים האישיים והמקצועיים.

הפתרון: מרכז גמילה

למרבה המזל, תהליך הגמילה המורכב יכול להיות מדויק ואפקטיבי יותר עם מסגרת מקצועית תומכת ומותאמת אישית. זה היתרון המרכזי של מרכז גמילה מסמים פרטי, שבו צוות מיומן ועתיר ניסיון המלווה את המכורים לסמים, להימורים או לאלכוהול, ומאפשר להם לשקם את חייהם. התוכנית הייחודית של וילה מטריקס והליווי האישי של חברי הצוות הם אלה שמעניקים למכורים את המעטפת הדרושה להם כדי לאסוף את השברים, להתנתק מההתמכרות ולהמשיך קדימה. אתם מוזמנים להתחיל את השינוי כבר עכשיו וליצור קשר בטלפון 050-4949696.

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here