איך פותחים סתימה?

סתימה היא דבר בלתי נעים בהחלט. אין כמו לחזור הביתה, עייפים אחרי יום עבודה נוסף ולגלות שהמים בכיור המטבח עולים על גדותיהם. כאשר מדובר בסתימות קלות, קיימות טכניקות ביתיות שונות שיכולות לעזור לכם לפתוח סתימות. אך זכרו שאם מדובר בסתימות קשות, חשוב להזמין אינסטלטור מקצועי כדי שהוא יוכל לטפל בבעיה.

איך פותחים סתימות עם מה שיש לכם בבית

רוצים להיפטר מהסתימה במהירות האפשרית? אלה כמה טיפים שיכולים לסייע לכם:

  • מים רותחים – לפעמים כל מה שהצנרת זקוקה לו הוא מקלחת של מים רותחים. המים ממיסים את החומרים שסותמים את הצנרת, ואתם יכולים לנשום לרווחה. מעבר לכך, אם אתם רוצים להעצים את האפקט, אתם יכולים לפזר בפתח הניקוז מעט סודה לשתייה וחומץ, ורק לאחר מכן לשפוך קומקום של מים רותחים. שילוב זה מסייע להתגבר על סתימות מורכות יותר.
  • משתמשים בקולב ישן – בארון הבגדים שלכם מצוי הפריט אשר לו אתם זקוקים על מנת לפתוח סתימות. כל שאתם צריכים לעשות הוא לפתוח את הארון, לנער את הבגדים מהקולב, להוציא את הקולב וליישר את וו הברזל שלו. לאחר מכן, ניתן להגדיר את הוו לפתח הניקוז ולהוציא את החומרים שחוסמים את הכיור.
  • משתמשים במסיר כתמים – במרבית החומרים שנועדו להסיר כתמים מבגדים קיימים רכיבים חומצתיים שיעזרו לכם להתגבר על הסתימות.
  • פומפה – כלי פשוט אך יעיל שנמצא בכל בית. פשוט מצמידים אותו לפתח הכיור ומתחילים לפמפם.
  • מפרקים את הצינורות – שיטה זו מתקדמת מעט יותר, והיא נועדה למי שיודע להשתמש במפתח שוודי. בשיטה זו מפרקים את הצינורות ומתחילים להוציא את כל מה שלא צריך להיות שם.

מה עושים כששום דבר לא עוזר?

ניסיתם את כל השיטות או לפחות את חלקן והסתימה עדיין כאן? אינסטלטור מקצועי יגיע אליכם כדי לטפל בבעיה. חשוב לבחור באינסטלטור אמין המכיר היטב את העבודה. הוא יגיע אליכם על מנת לסייע לכם להיפטר מהסתימה אחת ולתמיד.

מה סותם לי את הצינורות?

קיימים גורמים שונים שיכולים לגרום לסתימות. ראשית, מדובר בחומרים שיש לנו בבית. אחרי הכול, הצינורות סופגים את שאריות המזון והשומנים הנשארים מהבישולים שלנו מדי יום ביומו. אבל זה עוד לא הכול. קיימים גם גורמים חיצוניים שגורמים לסתימות ופיצוצי צנרת. אחד הגורמים האלה הוא שורשי העצים. העצים מנקבים את הצנרת בחיפוש אחר מים וסותמים אותה. וכך אתם נשארים עם צנרת בעייתית. כמובן, ישנו העניין של עייפות החומר. כל צנרת, ולו החדשה ביותר, סופה להישחק.

ספקי השירות המומלצים שלנו:

אינסטלטור בחיפה

פתיחת סתימה בביוב

קבלן אינסטלציה במרכז

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here