איך תאטמו את הגג בצורה מושלמת

נזילה או רטיבות תופיע גם בקיץ, ובחורף סביר להניח שהבעיה הזו רק תחמיר. אז נכון, בשרב הכבד אנחנו ממש לא חושבים על הגשם הראשון, אבל כדאי להתכונן אליו כבר עכשיו. במילים אחרות, אל תחכו לרגע שבו המים יחלחלו ויסבו נזקים כבדים (ויקרים) לתקרה ולקירות. אין סיבה לעשות את זה כשיש כמה פתרונות איכותיים לאיטום הגג שלכם. וזאת, במקביל לשיתוף פעולה עם א. א. אדיב.

החשיבות האדירה של איטום הגג

בהמשך נרחיב ונסביר איך ניתן לבצע איטום גגות בצורה טובה ואילו שיטות מרכזיות קיימות, אבל חשוב לעצור ולהבין עד כמה הפעולה עצמה הכרחית. בין אם יש לכם גג מרוצף או רעפים, אתם יכולים בוודאי לשער מה קורה כשמתגלה סדק בין האריחים או כשהאיטום איננו מושלם, ואתם חשופים הרבה יותר לנזקי מזג האוויר. חברת א. א. אדיב מאפשרת לכם להימנע מהנזקים הכבדים שייגרמו ולהקדים תרופה למכה עם פתרונות המתאימים בדיוק לצרכים שלכם ולתנאי השטח.

אפשרות ראשונה: יריעות ביטומניות

דרך אחת לאטום את הגג היא באמצעות יריעות ביטומניות. למעשה, זוהי הדרך הפופולרית יותר היום, והיא כוללת איטום של הגג באמצעות יריעות המודבקות זו לזו כדי להבטיח איטום איכותי. כך הן יוצרות שכבה אחידה שמונעת חדירת מים, ובזכות צבען הלבן הן גם מונעות חדירה של קרני השמש – מה שמסייע באופן משמעותי למניעת התחממות המאפיינת שיטות איטום אחרות, בהן הזפת.

איטום הגג המרוצף

סדקים בין אריחי הריצוף או נזילה המסתתרת מתחת לאריחים עשויים להוביל לנזילות או לרטיבויות, ויש כמה דרכים טובות להתמודד עם הבעיה הזו. בחלק מהמקרים ניתן לבצע איטום גגות מרוצפים גם ללא פירוק האריחים, אבל חשוב לזכור שישנם מצבים בהם מקור הרטיבות מתחת לאריחים. במצבים אלה לא יהיה מנוס, ותידרש הסרה של האריחים ממקומם.

טיפול גם בגגות רעפים

גגות הרעפים אולי זוכים לפופולריות רבה בזכות המראה הייחודי שלהם, אבל גם הם מועדים לפורענות. יכול להיות שנגרם לרעפים נזק בזמן שהתקנתם דוד שמש חדש או מזגן, ויכול להיות שעם הזמן הרעפים נסדקו. כך או כך ניתן לבצע תיקון גגות רעפים בכמה דרכים עיקריות, לרבות שימוש ביריעות הביטומניות שהזכרנו קודם או באמצעות חומרים אקריליים ופולימריים. אם אתם מתמודדים עם בעיות איטום בגג הרעפים או בגג המרוצף, זה בדיוק הזמן לאתר את הפתרון המדויק עבורכם. אתם מוזמנים ליצור קשר כבר עכשיו עם צוות א. א. אדיב בטלפון 03-7322677.

 

השאירו תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here